„Jah, langus on suurem, kui me seda novembris prognoosimine, ütles logistikauudised.net-ile Tallinna Lennujaama juht Rein Loik, kommenteerides veebruarikuist kaubamahtude vähenemist.
Statistilist andmestikku mõjutas muuhulgas ka tõsiasi, et sel aastal on veebruarikuu päeva võrra lühem.
„Kõiki protsesse tuleks tegelikult vaadata ajas pikemalt. Kaubavedudes olid meil eelmisel ja üle-eelmisel aastal erakordsed tõusud, rohkem kui 100%,“ selgitas Loik. „Ja kui võrrelda kaubavedusid Tallinnas ja Riias, kus me veame kaupa ligikaudu 7-8 korda rohkem ning võime kasvada selles endiselt, on tulemus lõppkokkuvõttes hea. Võrdlus ainult eelmise aastaga ei anna adekvaatset pilti,“ kinnitas ta.
Reisijate arv languse trend on Loigu sõnul iseloomulik kõikidele lennujaamadele. „Keskmiselt ca 20% - see on suur langus, aga küll see majanduse elavnedes muutub.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Riia lennujaama laienemisplaane kommenteeris Loik järgnevalt: „See on tüüpiline, et kui midagi erastatakse, tullakse välja uute investeerimiskavadega. Riia lennujaam on välja öelnud, et nende eesmärk on olla kogu Põhjala suurim lennujaam, suurem kui Kopenhaagen, suurem kui Oslo, Stockholm, Helsingi… Ambitsioonikusest neil puudu ei jää!“
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.