• 16.01.09, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silberauto avas Rakveres esinduse

Virumaa elanike paremaks teenindamiseks avas sel nädalal uksed uus AS Silberauto Eesti esindus Rakveres.
Uues esinduses leidsid tööd kokku 27 inimest, kellest suurema osa moodustavad autoteeninduse töötajad, teatas firma.
Kahekorruselise esindusehoone esimesel korrusel pakutakse uusi, teisel aga kasutatud sõidukeid. Kaasaegse sisustusega töökojas on sõiduautodele hoolduskohti kaheksa, lisaks kaks hoolduskanalit veoautode ja busside teenindamiseks,  sest märkimisväärse osa Lääne-Virumaa klientidest moodustavad just nende sõidukite kasutajad.
Rakvere esinduse juhil  Rein Palmil on hea meel, et  vaatamata pisiviivitustele on nüüd uksed ka klientidele avatud. “Hetkel on meil veel sisseelamisperiood, et kõik vajalik oma koha leiaks,” ütleb Palm. “Hakkame hea meelega nüüd omas majas müügi- ja teenindustöödega pihta - siiani said meie töötajad teadmisi ja kogemusi teistes Silberauto Eesti esindustes. Kõik põhifunktsioonid toimivad ning hiljemalt veebruari keskel jõuavad kohale ka viimased puuduvad sisustuselemendid. Seega kõik kliendid on teretulnud, ametliku avamise teeme märtsi alguses.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele