Virumaa elanike paremaks teenindamiseks avas sel nädalal uksed uus AS Silberauto Eesti esindus Rakveres.
Uues esinduses leidsid tööd kokku 27 inimest, kellest suurema osa moodustavad autoteeninduse töötajad, teatas firma.
Kahekorruselise esindusehoone esimesel korrusel pakutakse uusi, teisel aga kasutatud sõidukeid. Kaasaegse sisustusega töökojas on sõiduautodele hoolduskohti kaheksa, lisaks kaks hoolduskanalit veoautode ja busside teenindamiseks, sest märkimisväärse osa Lääne-Virumaa klientidest moodustavad just nende sõidukite kasutajad.
Rakvere esinduse juhil Rein Palmil on hea meel, et vaatamata pisiviivitustele on nüüd uksed ka klientidele avatud. “Hetkel on meil veel sisseelamisperiood, et kõik vajalik oma koha leiaks,” ütleb Palm. “Hakkame hea meelega nüüd omas majas müügi- ja teenindustöödega pihta - siiani said meie töötajad teadmisi ja kogemusi teistes Silberauto Eesti esindustes. Kõik põhifunktsioonid toimivad ning hiljemalt veebruari keskel jõuavad kohale ka viimased puuduvad sisustuselemendid. Seega kõik kliendid on teretulnud, ametliku avamise teeme märtsi alguses.”
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.