• 14.01.09, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar kahtlustab riiki Tallinna-Helsingi tunneli uuringuraha ära võtmises

Edgar Savisaar ei välista, et Tallinna ja Helsingit ühendava merealuse tunneli tasuvusuuringuks ei eraldatud Euroopa Liidu Interreg programmist raha, sest otsust võis mõjutada Eesti riigi karvane ja nähtamatu käsi, vahendasid Ehitusuudised.net.
“Ametlikke põhjendusi veel ei ole. Kindlasti võib siin sellise otsuse mõjutana näha Eesti riigi karvast ja nähtamatut kätt,” kommenteeris Tallinna meer linnavalitsuse pressikonverentsil raha eraldamatajätmist.
Kui Tallinn pöördus toetuse saamiseks Eesti majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi poole möödunud aasta märtsis, siis sealt Savisaare kinnitusel poolehoidu ei leitud. Soome vastav ministeerium oli aga tasuvusuuringut pooldanud.
“Selles, et see tunnel on tehniliselt teostatav, ei ole mingit kahtlust,” oli Keskerakonna esimees kindel. Samas ei välistanud Savisaar, et taotlus esitatakse uuesti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Interregi programmilt taotleti Tallinna ja Helsingi vahelise merealuse tunneli tasuvusuuringuks 800 000 eurot ehk 12,5 miljonit krooni.
Esmaspäevases Helsingin Sanomates spekuleeris Soome pealinna rahvusvaheliste suhete osakonna juhtivspetsialist Olli Keinänen, et Interreg ei eraldanud raha seoses Eesti riigi ja Tallinna mitte kõige paremate suhetega.
„Kõigile Eesti poliitikaelu tundvatele inimestele on selge, et Keskerakonna valitsetava Tallinna ja riigi valitsuse vahel ei ole kõige paremad suhted,” ütleb Helsingi linna rahvusvaheliste suhete osakonna juhtivspetsialist Olli Keinänen. „Interregi halduskomitees on kasutatud valitsuse juhitavate ministeeriumide häält.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele