• 17.12.08, 11:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Veokitootjad vahetavad omanikke

Vähemalt veokitootjad veel võtavad üksteist üle ja ühinevad. Saksamaa MAN ostab 1,18 miljardi euroga Brasiilia auto ja busstootja. Daimler nõustus ostma 10% Venemaa Kamazist ja maksab selle eest 250 mln dollarit. 
Financial Times kirjutas, et arenevatele turgudele panustamine tundub mõistlik. Lääne-Euroopa turg kukub,  Kesk-Euroopa on seisma jäämas. Nii, et Daimler panustab Venemaale, kus Kamazil  on 30%line turuosa. Prognoos, et Venemaast saab Euroopa suurim veokiturg, on usaldusväärne, isegi kui sealne majandus langeb. 
Samal ajal pürib MAN 30%lise turuosaga esimeseks Brasiilias, kus 60% kaupadest veetakse autodega. MANi tegevjuht Hakan Samuelsson loodab, et sealne kasv aitab neil 2009. languse üle elada. Tema ennustuse kohaselt peaks Euroopa veokiturg järgmisel aastal kukkuma nimelt 30%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele