Eesti Raudtee hinnatõus võib eemale peletada ka praegused kliendid ja olukord ei muutu paremaks, enne kui valitsus Venemaaga suhteid silub, ütles raudteetranspordi ja ekspedeerimisega tegeleva firma Russian Estonian Rail Services peadirektor Ervin Hasselbach.
„No mis sellest ikka arvata. Meie raudtee konkurentsivõime halveneb veelgi,“ kommenteeris ta Eesti Raudtee kaubaveohindade 15-40%list tõusu. „Teisalt tuleb ka Eesti Raudteest aru saada, nende kogustega, mis nad praegu veavad, ei mängi muud moodi välja. Nokk kinni, saba lahti.“
Olukorra parandamiseks ei saa Hasselbachi sõnul Eesti Raudtee ise midagi suur teha. „Venemaa suunalt on täielik blokaad peal,“ lisas ta. Ta ütles, et valitsuse ülesanne on Venemaaga suhted siluda. Ka kaubaveod Hiinast on tema sõnul kahtluse all, kuna see eeldab koostööd Venemaaga.
Ka naftaterminali Milstrandi juhatuse esimehena töötav Ervin Hasselbach sõnas, et sinna ei ole poolteise aasta jooksul tonnigi kaupa tulnud. Varem oli terminali käive 1,5-2 miljonit tonni aastas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Muud võimalust ta ei näinud, sest Eesti Raudteel sisekaubavedu puudub ja tegu on tupikuga.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.