Ekspedeerimisettevõtete esikolmikus on teist aastat järjest OÜ Contimer. Teise koha sai Nelgeron Logistics OÜ ja kolmas oli Ookeani Konteinervedude OÜ.
Lähteandmed:
_ müügitulu aastatel 2006, 2007;_ kasum/kahjum enne makse aastatel 2006, 2007;_ omakapital kokku aasta lõpus 2006, 2007.Valdkonna TOPi pääsemiseks peab ettevõtte vastava valdkonna tegevuse osakaal käibest olema vähemalt 51%. Samuti peab ettevõte olema tegutsenud kahel järjestikusel täismajandusaastal._ 2007. aasta TOPi koostamiseks tellis Äripäev justiitsministeeriumi registrikeskusest eelmise aasta majandustulemuste põhjal käibelt suurimate ettevõtete andmed._ Andmed saadeti ettevõtetele kontrollimiseks ja paluti neid täiendada puuduvate majandusnäitajatega._ Ettevõtted seatakse pingeritta kuue näitaja põhjal._ Arvutamise aluseks võtame 2007. aasta müügitulu, müügitulu kasvu võrreldes 2006. aastaga, 2007. aasta kasumi enne makse, kasumi kasvu, võrreldes 2006. aastaga, rentaabluse aastal 2007 ja omakapitali tootlikkuseaastal 2007._ Iga näitaja põhjal reastatakse ettevõtted edetabelitesse, iga koht järjestuses annab kohale vastava arvu punkte. Kuue tabeli punktid liidetakse. Võidab kõige vähem punkte kogunud ettevõte.
Kui andmed TOPis puuduvad
Kui ettevõtte andmed jõuavad küll õigel ajal Äripäeva, ent ettevõtet ei ole TOPis, võib põhjus olla järgnevas:_ ettevõttel pole olnud aktiivset majandustegevust kahel täielikul majandusaastal (2006–2007);_ puuduvad mõned finantsnäitajad, sest tabelisse pääsemise eeldus on müügitulu, kasumi enne makseja omakapitali avaldamine 2006. ja 2007. aasta kohta;_ kui viimase aasta (2007) või kahe viimase aasta keskmine omakapital on miinuses, siis ette võte edetabelisei osale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.