Kui Heathrow lennujaam Londonis saadab igal
nädalal tuhanded omanikuta kotid riikliku oksjonikorraldaja juurde oksjonile,
siis Tallinnas lähevad sellised esemed hävitamisele.
„Ei, meie oksjoneid ei korralda. Meil on nii väikesed mahud, et neile ei ole mõistlik oksjoni teha,“ sõnas Tallinna lennujaama teenindaja, ASi Tallinn Airport GH juhataja Tiit Kepp.
Ta tõi välja, et peamiselt on sellisteks esemeteks vihmavarjud, mobiiltelefonid, istmetaskusse unustatud raamatud jms. Kuu jooksul omanikuta pagasit kuigi palju aga ei teki, vaid mõned esemed, vahel ka üksikud kotid.
Kepp selgitas, et kui pagas valesse kohta jõuab, siis kuulub see pagasit vedanud lennukompaniile ja vedaja peab otsustama, mis sellega teha. Kui mõne kuu jooksul pagasi algset omanikku ei leita, otsustatakse, mis sellega teha. Tallinna lennujaamas hoitakse kaotsi läinud esemeid umbes pool aastat.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.