Rehvimeister AS tegevjuht Toomas Madisson
rääkis probleemidest rehviliiduga, et liit manipuleerib sellega, et
ettevõttelpuudub rehvide kogumisvõrgustik -kuigi Rehvimeister kogub
rohkem rehve kui maale toob.
“Ettevõte oli selle aasta 1. jaanuarini rehviliidu liige, kuna aga eelmisel aastal hakkas ringlema jutt, et liit ei toimi selle nimel, et ausus ja keskkond puhtaks saaks, vaid selle taga onärihuvid,” rääkis Madisson.
Rehviliit on Madissoni sõnul teatud liidu liikmete isiklik äri. “Liit üritab asju ajada nii, et kõike peab nende kaudu ajama. Kõikidele mitte liikmetele olevat liit lubanud keskkonnainspektsiooni kaela saata,” lisas ta.
Madisson märkis, etliidust välja astunud rehviliidu liikmed on andnud vihjeid, et rehviliidu liige saab ka olla siis, kui rehve ei kogutarehviliidu kaudu.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Me kogume kaks korda rohkem rehve kui toome maale,” ütles tegevjuht ja lisas, et liit manipuleerib sellega, et Rehvimeistril puudub rehvide kogumisvõrgustik ning viitab seaduse rikkumisele. Rehviliidu järgi peabmaakonnasolema üks kogumispunkt.
“Ka keskkonnainspektsioon ütleb, et ei tea kuidas Rehvimeister seadust rikub, kui kogutakse rohkem rehve kui maaletuuakse,” rääkis ta.
“Meil on igas maakonnas koostööpartner ning kui vaja viime rehvid ka kliendi koduõuelt ära - kogu vabariigis,” ütles ta ning lisas, et kliendi arvetele lisatakse kalähima kogumispunkti kontaktid. "Seaduse järgi peab50 km raadiuses olema kogumispunkt," ütles Madisson ja märkis, et sellega üritab rehviliitkaikaid kodaraisse loopida.
“Oleme teiste maaletoojate rehve kokku kogunud ja ära viinud ning võiksime esitada rehviliidule arve,” ütles Madisson. “Nii kaua kui prügiettevõtted utiliseerivad rehve, pole liitu vaja,” märkis ta.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.