Tallinki online-broneerimissüsteemis tuleb
summad ja soodustused igaks juhuks ise välja rehkendada, kuna Club One’i
liikmena sisse logides võib arvuti ette lüüa pakkumise, mis tähendab püsikliendi
jaoks rahalise võidu asemel pigem väikest kaotust.
Online-broneerimissüsteemi sisenemise järel pakuti kliendile reisisoodustust ehk kui Helsingi-Tallinna reisi tekikoha pileti hind oli Club One kliendile 485 krooni ja tagasisõidupileti hind 423 krooni, mis teeb kokku 908 krooni, siis koos süsteemi pakutud soodustusega tuli hinnaks 959 krooni. Proovides teha sama broneeringut ilma püsikliendina sisse logimata pakkus süsteem talle tõepoolest väiksema summa näol reisisoodustust, kirjutas Tarbija 24.
Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne ütles juhtumit kommenteerides aripaev.ee-le, et probleemiga tegeletakse.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.