Tallinki online-broneerimissüsteemis tuleb
summad ja soodustused igaks juhuks ise välja rehkendada, kuna Club One’i
liikmena sisse logides võib arvuti ette lüüa pakkumise, mis tähendab püsikliendi
jaoks rahalise võidu asemel pigem väikest kaotust.
Online-broneerimissüsteemi sisenemise järel pakuti kliendile reisisoodustust ehk kui Helsingi-Tallinna reisi tekikoha pileti hind oli Club One kliendile 485 krooni ja tagasisõidupileti hind 423 krooni, mis teeb kokku 908 krooni, siis koos süsteemi pakutud soodustusega tuli hinnaks 959 krooni. Proovides teha sama broneeringut ilma püsikliendina sisse logimata pakkus süsteem talle tõepoolest väiksema summa näol reisisoodustust, kirjutas Tarbija 24.
Tallinki kommunikatsioonijuht Luulea Lääne ütles juhtumit kommenteerides aripaev.ee-le, et probleemiga tegeletakse.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.