• 06.03.08, 09:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Addinol ja MAN lõid Eestis käed

ADDINOL Eesti sõlmis pikaajalise koostöölepingu MAN veoautode esindajaga Eestis, mille alusel hakatakse MANi teenindustes kasutama Addinoli õlisid.
ADDINOL ja MAN teevad koostööd ka Saksamaal, Serbias, Rumeenias, Eesti kaudu võib ühistegevus laieneda ühtlasi Venemaale, Lätisse, Ukrainasse ja teistesse Ida-Euroopa maadesse.
ADDINOL Eesti müügijuhi Andre Tammuri sõnul on veoautod reeglina väga kallid ja ettevõtted soetavad nad pikemaks ajaperioodiks. „Seepärast on eriliselt oluline vältida mootori kulumist ja masinate enneaegset vananemist,“ märkis Andre Tammur. „Tegemist on suurte investeeringutega ja et veoauto teeniks omanikku kaua, tuleb teda määrida õigete õlidega. Oma rolli mängib ka hooldusperioodi pikkus, mis Addinoli kaasaegsete määrdeainete puhul on viidud maksimumini ja tagab sõidukiomanikele muretud ja tüütute katkestusteta tööperioodid.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele