Tallinna abilinnapea Deniss Boroditš ütles
aripaev.ee päevaküsimusele vastates, et sõidab ise praegu veel naastrehvidega,
aga on suur lamellrehvide pooldaja ja linnavalitsuse idee onjuhtida riigi
tähelepanunaastrehvide probleemile.
„Olles tutvunud uuringutega naast- ja lamellrehvide spetsiifikast, on mulsügavalt uskus sellesse,“ rääkis abilinnapea naastrehvide keelustamisest ning lisas, etlamellrehv ei jää naastrehvile omandustelt alla. Siiski tõdes Boroditš, et naastrehvil on eelis siis, kui jäätunud teed katabvesi.
„Idee oli tõstatada probleem. Tahaks, et Vabariigi Valitsus tegeleks sellega,“ põhjendas ta linnavalitsusekavatsust saata naastrehvide keelustamise otsuse eelnõu volikokku ning tõdes, et ajakirjandusesonteema populaarsus ja aktuaalsus juba praegu näha. Boroditši sõnul ei ole naastrehvi ainsaks halvaks küljeks teedele tekitatavad kahjustused vaid ka sõitmisel tekkiv tolm, mis rikub inimese tervist.
„Õige on muidugi see, et muudatus ei tohiks olla üle öö.“ Teine põhjus, miks linnavalitsuses probleem tõstatati, on Boroditši sõnul omavalitsuse mure kodanike pärast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ta lisas, et maanteeamet põhimõtteliselt pooldab naastrehvide keelustamist ja kaSkandinaavia riigid annavad endale aru, mida naastrehvide kasutamine teedele kaasa toob. „Naastrehvi mõju on väga suur.“ Tema sõnul võiks Eesti vaadata, kuidas naaberriigid teema lahendavad.
Aripaev.ee küsis täna "Kas sõidate naast- või lamellrehviga?".
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.