• 21.01.08, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Renault Laguna sai NCAP testides viis tärni

Uus Renault Lagunasai sõltumatu organisatsiooni Euro NCAP pool läbi viidud passiivse ohutuse hindamistestidel viis palli ehk36 punkti võimalikust 37-st.
36 punkti võimalikust 37-st jaguneb: 16 punkti laupkokkupõrke testis, 15 punkti külgkokkupõrke testis, 3 lisapunkti turvavööde kinnitamise meeldetuletussüsteemi eest ning 2 punkti vastu posti paiskumise testis, teatas firma. Uus Laguna sai neli tärni ka autos reisivate laste kaitsesüsteemide eest ning kaks tärni jalakäijate turvasüsteemide eest.
Tagamaks suuremat ohutust, käivitub uuele Lagunale paigaldatud viimase põlvkonna ohutusvarustus veelgi kiiremini. Kõiki konfiguratsioone juhib nüüd kolmekordne algoritm, mis optimeerib reageerimist erinevates kokkupõrkesituatsioonides (komplekssituatsioonid laup- ja külg- ja tagantkokkupõrke korral). Tõhusale süsteemile lisandub kõiki reisijaid kaitsvad kuus või kaheksa turvapatja (tagumised rindkere turvapadjad on lisavarustuses alates teisest varustusetasemest).
Uus Laguna on varustatud kahe uue põlvkonna, vastavalt reisija kogukusele kohanduva turvapadjaga ning juhiistme relsile paigaldatud sensoriga, mis tagavad tõhusa kaitses laupkokkupõrke korral. Eesmise turvpadja kuju ja suurus kohandub juhi suurusega (kasv ja istumisasend) ning see optimeerib koormuse jagunemist reisija pea ja rindkere vahel. Kõik kolmepunkti turvavööd varustatud koormuspiirajatega (400 ja 600 daN). Eesmistel turvavöödel on topelt eelpingutid nüüd mõlemas turvavöö otsas. Sellele lahendusele lisandub istmesse ehitatud turvavöö alt väljalibisemisvastane süsteem, mis hoiab vaagnavöötme istmel ning tagab laupkokkupõrke korral ka parema rindkere kaitse. Turvavöö keskmist fikseeritud kinnitusklambrit on optimeeritud, et hõlbustada turvavöö kinnitamist.
Külgkokkupõrked on peamisteks surmajuhtumite põhjustajateks. Selleks et kuni kaks korda vähendada kokkupõrke äratundmiseks ja sellele reageerimiseks kuluvat aega, on uuele Lagunale paigaldatud esiukses ja keskpiilaris asuv ja kahest sensorist koosnev süsteem. Spetsiaalne algoritm kohandab süsteemi reaktsiooniaja vastavalt kokkupõrke tugevusele ning käivitab uue põlvkonna külgmise turvapadja, mis on kahekambriline ja kahekordse rõhuga. See kaitseb nii õrnemat rindkere kui ka tugevamat vaagnapiirkonda. Vastavalt seadusele peab kaitse toimima kuni 50 km tunnikiiruse puhul, kuid uus Laguna tagab tõhusa kaitse kuni 70 km tunnikiiruse juures. Uus Laguna on nüüd varustatud kõigi viie turvavöö hoiatusmärgutuledega, mis annavad teada, kui mõni viiest turvavööst ei ole kinnitatud, ning helimärguandega esiturvavööde puhul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele