• 04.01.08, 16:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SuperSeaCat: piletihinna strateegiat ei avalikusta

SuperSeaCati finantsjuhi Peter Walkeri sõnul tekitab kõrge kütuse hind muret kõikidele transpordiga tegelejatele, kuid oma tegevusplaani nemad piletihindade osas ei avalikusta.
„Kõrge kütuse hind tekitab muret kõikidele transpordiga tegelevatele ettevõtetele, aga me teeme hoolikat küttehinna seiret,“ ütles Walker.
„Me ei ole küll praegu avalikustanud oma 2008. aasta hooaja piletihindu,kuid hinnad tulevad võttes arvesse ka kütusekulusid ka kõiki muid kulusid,“ jääb SuperSeaCati finantsjuht salapäraseks.
2006. aasta juulis asutatud Sea Containers Finland Oy pakub kiirlaevateenuseid Eesti pealinna Tallinna ja Soome pealinna Helsingi vahel. Teenus toimib omaette ettevõttena SuperSeaCati kaubamärgi all. Populaarne Tallinn-Helsingi liini teenus on alates 2000. aastast olnud osa Silja Line’i tegevusest. 2006. aastal ostis Tallink Silja Line’i Sea Containers Ltd-lt ja seega kandus edukas Tallinn-Helsingi tegevusliin üle Sea Containers Finland Oy-le.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele