Allante Transport AS esimees Ants Lampe ei
jaga ettevõtjana teiste suurt rõõmu Schengeni õigusruumiga liitumise üle, sest
temale tähendab see konkurentsi silmnähtavat tihenemist.
„Kardame karmi konkurentsi,“ ütles Lampe täiesti ausalt välja põhjuse, miks talle ei meeldi Schengeni lepe. Tema sõnul tulevad paljud väliskonkurendid piiride avanemisel kohe ka Eestisse vedusid teenindama.
„Tean, et Vene vedajad, kes enne Eestisse tulla ei saanud, on juba homme tulemas,“ rääkis Lapme. Samas tunnistas esimees, et kui vaadata asja turismi ja tavakodaniku seisukohast, siis on see loomulikult tore.Kui lähtuda ettevõtja seisukohast, tekitab see Lampe arvates ärilisi probleeme ainult juurde.
Küsimuse peale lihtsustuva piiriületusreeglite kohta ütles Ants Lampe: „Positiivne osa on nii väike võrreldes negatiivsega.“ Tema sõnul olevat näiteks Ikla piiripunktis piiriületus 3-5 minutit seega väga palju ei kaotanud ka enne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
1994. aastast transporditeenust osutanud Allante Transport suudab oma 24 autoga hallata kaubaveo suundi nii Euroopas kui ka SRÜ riikides. Firma teostab täis- ja osakoormate vedusid Euroopast ning täiskoormate vedusid SRÜ riikidest. Teenuste paketti täiendavad kallurhaagised puistekauba (liiv, killustik vms) siseriiklikuks veoks.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.