Allante Transport AS esimees Ants Lampe ei
jaga ettevõtjana teiste suurt rõõmu Schengeni õigusruumiga liitumise üle, sest
temale tähendab see konkurentsi silmnähtavat tihenemist.
„Kardame karmi konkurentsi,“ ütles Lampe täiesti ausalt välja põhjuse, miks talle ei meeldi Schengeni lepe. Tema sõnul tulevad paljud väliskonkurendid piiride avanemisel kohe ka Eestisse vedusid teenindama.
„Tean, et Vene vedajad, kes enne Eestisse tulla ei saanud, on juba homme tulemas,“ rääkis Lapme. Samas tunnistas esimees, et kui vaadata asja turismi ja tavakodaniku seisukohast, siis on see loomulikult tore.Kui lähtuda ettevõtja seisukohast, tekitab see Lampe arvates ärilisi probleeme ainult juurde.
Küsimuse peale lihtsustuva piiriületusreeglite kohta ütles Ants Lampe: „Positiivne osa on nii väike võrreldes negatiivsega.“ Tema sõnul olevat näiteks Ikla piiripunktis piiriületus 3-5 minutit seega väga palju ei kaotanud ka enne.
Artikkel jätkub pärast reklaami
1994. aastast transporditeenust osutanud Allante Transport suudab oma 24 autoga hallata kaubaveo suundi nii Euroopas kui ka SRÜ riikides. Firma teostab täis- ja osakoormate vedusid Euroopast ning täiskoormate vedusid SRÜ riikidest. Teenuste paketti täiendavad kallurhaagised puistekauba (liiv, killustik vms) siseriiklikuks veoks.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.