Honda edasimüüja Catwees OÜ tegevjuhi Ilmar
Tennokese sõnul on inimesed hakanud aru saama, et Honda on hea auto.
Hondade müük on võrreldes aastatagusega oktoobris kasvanud 47%. Eelmisel oktoobril müüdi 187 autot, nüüd 275.
Hondade müügiedus Tennokese mingit imetrikki või uut moetrendi ei näe. See, et linnapildis on palju uusi Civicuid, on loomulik, kuna tegemist on ikkagi uudse ja kvaliteetse väikeautoga.
„See, et inimesed auto kvaliteeti hindavad,võttis küll aega. 99,9% Euroopa Honda keskuseletulnud Eesti tagasisidest on positiivne, inimesed anonüümselt kiidavad seda autot,“ lisas ta.
„Oluline on suhe kliendiga. Müügitöös me midagi muutnud ei ole. Meie eesmärk on klienti hoida ja see on meil ka õnnestunud. Kui ta ostab meilt esimese Honda, siis ta tõenäoliselt ostab meilt ka järgmise auto ja kolmanda auto ja ka neljanda. See on Eesti oludes uudne. Eestlased on aru saanud, et oluline on ikkagi kvaliteet, mitte see, kas auto saab 5000-10000 krooni odavamalt kätte,“ lisas ta.
Tennokese sõnul on välismaal terved põlvkonnad ühele automargile truud. „Ja kui meie salongi tulevad vanemad koos lastega, siis nende eest tuleb eriti head hoolt kanda, kuna nemad on meie tulevased kliendid,“ lisas ta.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.