• 23.10.07, 15:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kohus võttis prokurör Laura Feldmanise maha

Harju maakohus teatas täna, et taandasendise vetameti juhi Vladimir Razumovskiprotsessis prokurör Laura Feldmanise.
Prokuröri taandamise taotluse esitas eile Vladimir Razumovski kaitsja vandeadvokaat Aadu Luberg. Kaitsja süüdistas prokuröri ebaobjektiivsuses, kuna ta võimaldas kuuel eraisikul ning kahel firmal kriminaalasjast terve nahaga väljuda. Needki inimesed annavad nüüd Razumovski vastu tunnistusi.
Luberg märkis kohtule esitatud taotluses, et kuna tunnistajad osalesid iseväidetavas kuriteos, ei saa neidvaleütluste eestvastutusele võtta.
Kohtunik Valeri Lõõnikleidis, et süüdistatavate ja nimetatud kuue isiku ja kahe firma rolli ja osaluse oleks pidanud otsustama kohtumenetluse käigus. Kuna kohus aktsepteerib endiste kahtlusaluste vastutusest vabastamist, ei saa nendeüle enam kohut mõistma hakata, kuid nende osalemine tunnistajana otsustatakse pärast uue prokuröri määramist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Riigiprokurör Laura Feldmanis õigustas jätkuvalt oma tegevustega nõustunud taandamisega.
Riigiprokuratuur süüdistab endist veterinaar- ja toiduametipeadirektori asetäitjat Vladimir Razumovskit ligi 300 000 krooni altkäemaksu võtmises.
Kaitsepolitsei andmetel nõudisVladimir Razumovski oma venna ja ühe ekspediteerimisteenust pakkuva firma töötaja kaudu külmutatud kala termovagunites üle piiri vedamise eest altkäemaksu. Ühe Venemaale suunduva termovaguni eest tuli maksta 100 dollarit ja Ukrainasse minevate vagunite eest 200 dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele