BMW 6. seeria luksusklassi mudelid tegid
läbi uuenduskuuri ja said võimsamad, kuid ökonoomsemad mootorid, nüüdsest on nii
6. seeria kupee kui lahtine mudel varustatud võimsa turbodiiselmootoriga –
müügile jõuavad 635d coupé ja 635d cabrio.
United Motorsi müügijuhi Kalle Kuuspalu sõnul on diiselmootor luksusklassis täna täiesti tavaline, ehkki veel mõne aasta eest oli see harv nähtus.
6. seeria kupee ja lahtine mudel on nüüdsest saadaval kolme mootoriga. 3-liitrise bensiinimootoriga mudel 630ci ja 4,8-liitrine 650ci on eelkäijast võimsamad ja ökonoomsemad ning ka CO2 heitmed on vähenenud. Olulisim uudis 6. seerias on aga võimsa diiselmudeli 635d lisandumine. Uue 3-liitrise 6-silindrilise diiselmootori võimsus on 210 kW. Tegemist on kaheastmelise turbolaaduriga diiselmootoriga, mis reageerib pedaalivajutusele momentaalselt igal kiirusel. Põhivarustusse kuuluv sportlik kahesüsteemne automaatkäigukast võimaldab soovi korral vahetada käike ka käsitsi.
Uuenenud 6. seeria mudelid on varustatud pidurdusjõu regenereerimise süsteemiga, mis toodab vajalikku energiat sõiduki elektrisüsteemi tarvis ja aitab ühtlasi vähendada kütusekulu. Head-Up Displey kuvabspidomeetri jm näidud esiklaasile ning Night Vision öönägemise süsteem aitab termokaamera abil tuvastada pimedas kuni 300 meetri kaugusel liikuvad objektid. Sõiduturvalisust suurendavad kurvi suunas pöörduvad esituled, automaatselt peale ja maha lülituvad kaugtuled, lisavarustusena pakutav aktiivrool, eessõitjat radariga jälgiv aktiivne tempomaat ja sõidurajalt eemaldumise hoiatussüsteem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.