• 20.06.07, 18:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome ajakirjanik: Mehtonen uputab Tallinki

Soome turundusajakirja Markkinointi & Mainonta (M&M) ajakirjanik Mikko Metsämäki kirjutas, et Tallink Silja Oy tegevjuht Keijo Mehtoneni ülemeelikus ja võimetus oma vigu tunnistada, mõjub laevakompaniile halvasti.
"Kuhu jõuaksime me ilma Keijo Mehtonenita? On läinud vaid pool aastat ajast, mil tegevjuht Mehtonen koos teiste Tallinki juhtidega Läänemerel kruiisil pummeldas. Nüüd on ta taas tüüris," kirjutas Metsämäki.
Reedel lasi Mehtonen lahti Tallink Silja Soome müügi- ja turundusosakonna juhi Pekka Helini ja kommunikatsioonijuhi Tuomas Nylundi. Esmaspäeval said sule sappa kaubavedude juht Johan Lindblad ja arendusjuht Matti Orama. Kõiki neid ühendab pikk karjäär Siljas.
Selle käiguga lahkusid ettevõttest M&M hinnangul viimased inimesed, kes Siljast kujundasid Soome kõige hinnatuma laevafirma.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aga pole hullu, Mehtonen on lubanud oma töö kõrvalt tegelda nii Tallinki suhtekorralduse kui ka turunduse ja müügiga. Uue kommunikatsioonijuhi nimi tehakse, võimaluse korral, teatavaks pärast jaanipäeva.
Igaühel on asjadest oma arusaam. Pühapäeval kirjutas Mehtonen Aamulehtis meediasuhetest: "Olen pressiga suhtlemise lõpetanud, mul ei ole nendega midagi pistmist. Olen juba piisavalt vana inimene, et ei vaja enam pressi. Ma loen seda lehte, mille ostan, ja muud ei vaja."
Nii kommenteeris Mehtonen asja Aamulehti toimetajale Matti Posiole, kellega mees aasta tagasi viskipudeli peale kihlveo sõlmis. Nimelt väitis Mehtonen, et Ryanair lõpetab lennud Tamperest 12 kuu pärast, kaotades sellega kihlveo. Posio uuris, millal võiks ta oma võidu kätte saada. Mehtonen vastas: "No on jäänud maksmata. Vaatame siis millalgi, kui leian piisavalt raha, siis ostan ära."
"Ülemeelikus koos võimeta tunnistada oma vigu on ohtlik kombinatsioon. Mehtoneniga võiks viskipudeli peale kihla vedada ka selle peale, et nii kaua, kui tema on Tallink Silja juht, kaotab ettevõte jätkuvalt kliente," lõpetas Metsämäki.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele