Automüüja A2 Autowelt brutokäive kasvas
esimeses kvartalis 55% võrra, 49,9 miljoni kroonini. Suure panuse kasvu andis
luksusklassi autode müük, teatas firma.
Koguseliselt oli kasv antud perioodil 20% tõustes 163 ühikuni. Edukaim kuu esimese kvartali müügis oli märts, kui uue omaniku leidis 80 autot. Enammüüdud margiks oli VW.
Käibe kasvule aitas kaasa suurema hulga nn. luksusklassi autode müük, kommenteeris A2 Autoweldi juht Priit Maanurm.
"Paljud varakamad inimesed on aru saanud, et ostes kalli kuni 1,5 milj krooni maksva auto salongist on esimese poolaasta hinnalangus vähemalt 500 000 krooni. Ostes aga vaid 3000 km sõitnud tehasegarantiiga auto pool aastat hiljem, ei ole auto omadused sellest muutunud. Ära on toimunud lihtsalt salongiauto ja kasutatud auto hinnakorrektsioon," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maanurm lisas, et esimeses kvartalis müüdi 13 üle 600 000 krooni maksnud autot ja populaarseim mark oli 2006. aastal valminud Mercedes-Benzi S-klassi mudel.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.