Automüüja A2 Autowelt brutokäive kasvas
esimeses kvartalis 55% võrra, 49,9 miljoni kroonini. Suure panuse kasvu andis
luksusklassi autode müük, teatas firma.
Koguseliselt oli kasv antud perioodil 20% tõustes 163 ühikuni. Edukaim kuu esimese kvartali müügis oli märts, kui uue omaniku leidis 80 autot. Enammüüdud margiks oli VW.
Käibe kasvule aitas kaasa suurema hulga nn. luksusklassi autode müük, kommenteeris A2 Autoweldi juht Priit Maanurm.
"Paljud varakamad inimesed on aru saanud, et ostes kalli kuni 1,5 milj krooni maksva auto salongist on esimese poolaasta hinnalangus vähemalt 500 000 krooni. Ostes aga vaid 3000 km sõitnud tehasegarantiiga auto pool aastat hiljem, ei ole auto omadused sellest muutunud. Ära on toimunud lihtsalt salongiauto ja kasutatud auto hinnakorrektsioon," kommenteeris ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Maanurm lisas, et esimeses kvartalis müüdi 13 üle 600 000 krooni maksnud autot ja populaarseim mark oli 2006. aastal valminud Mercedes-Benzi S-klassi mudel.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.