2. aprill 2007

A2 Autowelt: eestlased tahavad veidi sõitnud luksusautosid

Automüüja A2 Autowelt brutokäive kasvas esimeses kvartalis 55% võrra, 49,9 miljoni kroonini. Suure panuse kasvu andis luksusklassi autode müük, teatas firma.

Koguseliselt oli kasv antud perioodil 20% tõustes 163 ühikuni. Edukaim kuu esimese kvartali müügis oli märts, kui uue omaniku leidis 80 autot. Enammüüdud margiks oli VW.

Käibe kasvule aitas kaasa suurema hulga nn. luksusklassi autode müük, kommenteeris A2 Autoweldi juht Priit Maanurm.

"Paljud varakamad inimesed on aru saanud, et ostes kalli kuni 1,5 milj krooni maksva auto salongist on esimese poolaasta hinnalangus vähemalt 500 000 krooni. Ostes aga vaid 3000 km sõitnud tehasegarantiiga auto pool aastat hiljem, ei ole auto omadused sellest muutunud. Ära on toimunud lihtsalt salongiauto ja kasutatud auto hinnakorrektsioon," kommenteeris ta.

Maanurm lisas, et esimeses kvartalis müüdi 13 üle 600 000 krooni maksnud autot ja populaarseim mark oli 2006. aastal valminud Mercedes-Benzi S-klassi mudel.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077