• 12.02.07, 11:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SASi käive kasvas 2006. aastal 9,5%

Tänu soodsale majanduskliimale, uute ärimudelite rakendamisele ja kulu ning tootlikkuse efektiivsele reguleerimisele suurenes SASi käive eelmisel aastal 9,5% võrra ja oli 60,777 miljardit SEKi (103,9 miljardit EEKi).
Reisijate arv tõusis 2006. aastal 6,3 %, kokku lendas möödunud aastal ligi 38,6 miljonit reisijat, teatas ettevõte.
SASi kogu aasta puhaskasum oli 4,740 miljardit SEKi (8,148 miljardit EEKi) ning ettevõtte tulumaksueelne kasum erakordseid tulu-ja kuluartikleid arvestamata oli 1,279 miljonit SEKi (2,199 miljardit EEKi). Erakordseks tuluartikliks oli Rezidor Hotel Groupi börsile viimine, mis tõi SAS Groupile sisse 4,417 SEKi (7,592 miljardit EEKi).
SASi juhatuse nõukogu tegi üldisel aastasel aktsionäride koosolekul ettepaneku, et 2006. eelarveaasta dividende SAS AB aktsionäridele välja ei maksta. Otsus on tingitud SAS Groupi tagasihoidlikest finantsnäitajatest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„Möödunud aasta raporti tulemused on positiivsed, kuid kokkuvõttes on tase liiga madal, et vastata osanike ootustele kasumi suhtes ning tulevaste investeeringute tarbeks. Praegu ei ole näha aeglustumist ei majanduses ega lennundusturul. Siiski tuleb silmas pidada, et mõned olulised tegurid nagu konkurentsi olukord tulevikus, trendid kütusehindades ning lennunduse turukasvu kiirus, on ettemääramatud mõjutajad,“ ütles käesoleva aasta 1. jaanuaril SAS presidendi ja tegevdirektori ametikohale asunud Mats Jansson.
SASi tegevust Eestis hindas SAS Eesti piirkonna juht Katrin Luhaär kokkuvõttes positiivseks. „Meie jaoks Eestis oli 2006. aasta edukas. SAS Eesti positiivsest arengust annab tunnistust ka teine lend Tallinna ja Stockholmi vahel, mis hakkas lendama möödunud aasta lõpul“, kommenteeris Luhaäär.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele