• 17.01.07, 14:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Savisaar ei taha raudteest dividende

Majandus- ja kommunikatsiooniminister Edgar Savisaar otsustas Eesti Raudtee üldkoosolekul jätta võtmata dividendid Eesti Raudteest. Riik on huvitatud eeskätt investeeringutest ettevõtte arengusse ja infrastruktuuri.
Eesti Raudtee nõukogu esimehe Eva Vanambi sõnul on 9. jaanuari keskpäeval Eesti Raudtee ainuaktsionäriks saanud riik huvitatud eeskätt ettevõttesse investeerimisest, mitte dividendide saamisest, sh sellest, et teha tasa vahepealsetel aastatel erainvestori poolt põhjustatud puudujääk investeerimisel raudteeinfrastruktuuri, teatas ministeerium.
“Seega on praegu otstarbekas ainuaktsionäril otsustada 9. jaanuaril jaotatud dividendi mitte välja võtta ja kanda see jaotamata kasumisse, et Eesti Raudtee saaks neid vahendeid ettevõtte tarbeks kasutama hakata,” lisas Vanamb.
Eesti Raudtee 9. jaanuari 2007. a üldkoosoleku otsusega otsustati aktsionäride vahel jagada dividendidena 2005. a majandusaasta kasumist kasumiosa summas 227 272 500 krooni (2005. a kasum kokku oli 347 973 125), millest sellel hetkel veel 66% Eesti Raudtee aktsiate omanik Baltic Rail Services OÜ sai 150 miljonit krooni. Ülejäänud 77 272 500 tulnuks välja maksta riigile kui 34% Eesti Raudtee aktsiate omanikule.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele