Koidula piiripunktis ligi seitsme
kilomeetri pikkuseks veninud veokiterivis oma järjekorda ootavad autojuhi on
peatanud möödasõitvaid sõiduautosid ning küsinud, kas äkki pole viina müüa.
"Mind peatati täna hommikul kaks korda," kinnitas Värska kultuurimajas Põlvamaa arengukonverentsil esinenud Eesti logistika ja transiidi edendamise agentuuri Transestonia juhataja Illimar Paul kuulajatele. "Minult küsiti, et ega mul juhuslikult viina müüa ole." Pauli sõnul sõitis ta enne konverentsile tulekut veokite rivi eest mööda lihtsalt huvist näha oma silmaga, milline seis Koidula piirijaamas valitseb.
Keskpäeval sõitis sama marsruuti ka Äripäeva reporter oma sõiduautoga, teda ei peatatud küll kordagi. Keskpäeval seisis Koidula piiripunktis 247 autot ja viimase auto kohal näitas piiripunkti ees nullitud spidomeeter 6,9 kilomeetrit.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.