• 07.11.06, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink ei kasuta jäämurdjaid

Tallinki laevade jääklass võimaldab neil hakkama saada ilma jäämurdjateta.
Tegelikult hoiavad Tallinki laevad laevateed puhtana nii endale kui teistele laevadele, teatas ettevõtet esindav vandeadvokaat Toomas Vaher.
Vaher ei näe ka põhjust, miks maksta 2003. ja 2004. aasta nn. tuletorni- ja jäämurdetasusid, mille eest on majandusministeerium alustanud Tallinki vastu kohtuteed, kuna sisuliselt on riigi poolt peale pandud maks, mida riik kogus ja kogub sõltumata sellest, kas teenust tarbitakse või mitte. „Paraku saab sellist maksu või lõivulaadset koormist panna ainult seadusega ning kooskõlas põhiseadusega ei tohi ei valitsus ega üksi ministeerium ilma parlamendi vastuvõetud seaduseta taolisi tasusid korjata,” selgitas Vaher, kelle sõnul on see üks väga olulisi riigi fiskaalpoliitika aluspõhimõtteid, mille vastu eksimine kõrvaldab riigilt aluse raha mistahes nimetuse all nõuda.
„Tegemist ei olnud mingi Savisaare "kingitusega" Tallinkile, et riik vastavatest nõuetest loobus, vaid ebaseadusliku rahakorjamise lõpetamisega ministeeriumi ja Veeteede Ameti poolt, arvestades põhiseadust ja Riigikohtu praktikat,” jätkas Vaher.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 14:25
Logistika Eestis
Eesti logistikasüsteem on tänu oma strateegilisele asukohale, arenenud taristule ja digilahendustele üks tõhusamaid Baltimaades. Riik ühendab Põhja- ja Ida-Euroopa turge, pakkudes hästi toimivat maantee-, raudtee-, mere- ja õhutranspordi võrgustikku.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele