• 07.11.06, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink ei kasuta jäämurdjaid

Tallinki laevade jääklass võimaldab neil hakkama saada ilma jäämurdjateta.
Tegelikult hoiavad Tallinki laevad laevateed puhtana nii endale kui teistele laevadele, teatas ettevõtet esindav vandeadvokaat Toomas Vaher.
Vaher ei näe ka põhjust, miks maksta 2003. ja 2004. aasta nn. tuletorni- ja jäämurdetasusid, mille eest on majandusministeerium alustanud Tallinki vastu kohtuteed, kuna sisuliselt on riigi poolt peale pandud maks, mida riik kogus ja kogub sõltumata sellest, kas teenust tarbitakse või mitte. „Paraku saab sellist maksu või lõivulaadset koormist panna ainult seadusega ning kooskõlas põhiseadusega ei tohi ei valitsus ega üksi ministeerium ilma parlamendi vastuvõetud seaduseta taolisi tasusid korjata,” selgitas Vaher, kelle sõnul on see üks väga olulisi riigi fiskaalpoliitika aluspõhimõtteid, mille vastu eksimine kõrvaldab riigilt aluse raha mistahes nimetuse all nõuda.
„Tegemist ei olnud mingi Savisaare "kingitusega" Tallinkile, et riik vastavatest nõuetest loobus, vaid ebaseadusliku rahakorjamise lõpetamisega ministeeriumi ja Veeteede Ameti poolt, arvestades põhiseadust ja Riigikohtu praktikat,” jätkas Vaher.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele