Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on
pargi ja sõida süsteem üks lahendustest, mis aitaks leevendada liiklusummikuid.
"Süsteemi eesmärk on mõjutada autojuhte autokasutamist piirama, me ei võitle
autostumine vastu," ütles Mutli.
"Võib ka rääkida pargi ja käi jala süsteemist, kus inimesel on võimalik auto jätta parkimisala piirile ja teha oma käigud jalgsi, mida paljud inimesed juba palju kasutavad," tutvustas Mutli Tallinna linnavalitsuse ummikutega võitlemise plaane.
Hetkel ei oska keegi öelda palju selline lahendus maksma läheb. "Süsteemi kulud tulenevad ühistranspordi radade ja parklate väljaehitamisest, valvurite palgast, ühistranspordi liikluse tihendamisest jne," ütles Mutli.
Hetkel puudub selge lahendus, kas parkimine ja ühistransport on tasuta või tasuline, või mingi muu versioon, näiteks tasuta parkimine ja tasuline sõit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Mutli on süsteemi edus veendunud. "Huvi selle vastu on väga suur, nagu näitas autovaba nädal, viie päeva jooksul parkis oma auto 1500 inimest, on põhjust optimismiks," ütles Mutli.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.