Ütled “Toyota” ja mõtled sõiduautot. Kuid kas sa teadsid, et Toyota on ka maailma suurim tõstukite tootja? Ja suurimaks ei saada kunagi põhjuseta. Selleks tuleb pakkuda klientidele pikaajaliselt praktiliselt parimat.
- Toyota sai suurimaks laosõidukite tootjaks põhjusega.
Kasutajamugavus on omaette kvaliteet
“Laomajanduses loevad kiirus ja kvaliteet. Neid aitab tagada hea ja kaasaegne tehnika,” teab maailma ühe suurima logistikaettevõtte, Taani päritolu DSV Estonia AS haru terminali- ja tollilao juhataja Urmas Kütt ja lisab, et Toyota masinad on nende kontsernis standardiks viimased seitse aastat.
Et pakkuda klientidele kiirust ja kvaliteeti, peavad laomasinad olema ennekõike kasutajasõbralikud. Juhtkangid ja -nupud peavad paiknema kabiinis loogiliselt, et jääksid kiiresti ja püsivalt tõstukijuhi lihasmällu. Istmed peavad olema mugavad ning igakülgselt reguleeritavad, et vältida ebamugavatest sundasenditest tingitud tervisehädasid.
“See on lihtsalt hämmastav, kuidas Toyota pealtnäha pisiasjade peale mõtleb. Kui allalastavat istet teha ei saa, teevad nad tõstetava põranda, et ka väikest kasvu inimesel oleks masinaga mugav töötada,” lausub Toyota Material Handling Balticu Eesti filiaali juht Indrek Joost.
Joost lisab, et kuigi töötab valdkonnas juba piisavalt kaua, et olla kõike näinud, suudavad Toyota laomasinate uued mudelid teda alati millegi meeldivaga üllatada: “Näiteks saab iga laotöötaja seadistada tõstuki kabiini enda järgi parajaks ja salvestada oma seadistuse. Või kui laojuhataja märkab, et kellegi meelest on tõstuk ralliauto, saab ta seadistada sellele kasutajale kiirusepiirangu. Seda kõike võimaldab Toyota laotehnika haldusprogramm i_Site.”
7 põhjust, miks eelistada Toyota laomasinaid
1. Jaapani kultuurile omaselt väärtustab Toyota läbimõeldust kõigis aspektides pisiasjadeni välja.
2. Toyota laomasinaid arendatakse tehnoloogia arengu viimast sõna kaasates ja kasutajamugavusest lähtudes.
3. Enne masina kasutusse andmist korraldab Toyota kasutajatele töövõtete ja tööohutuse koolituse.
4. Masinate regulaarse hooldusega tegelevad Toyota mehaanikud graafiku alusel vaikimisi, selleks pole vaja eraldi suhelda.
5. Toyota masinaid on lihtne remontida, mis vähendab rikete korral nende jõude seismise aega.
6. Toyota remonditeenus toimib üle Eesti ja kohapeal puuduv varuosa tuuakse kohale hiljemalt järgmiseks hommikuks.
7. Kuna Toyota taga peitub Jaapani kvaliteet, ei pea masinate töökindluse pärast muretsema.
Klient saab alati täislahenduse
Tänavu Toyota Material Handling Balticu klientide perre lisandunud Baltikumi ühe suurima kütte-, ventilatsiooni- ja kliimaseadmete hulgimüüja Airwave’i laojuht Rainer Savi meenutab, et lähtudes Airwave’i enda väärtustest, sooviti uueks laotehnika partneriks ennekõike usaldusväärset, tunnustatud kvaliteeti ja töökindlust pakkuvat ettevõtet.
“Me oleme maailma suurima ja pea 100aastase ajalooga Daikini kütte- ja kliimaseadmete maaletoojad. Kuna nii Daikin kui ka Toyota on Jaapani ettevõtted, on neis au sees täpsus, keskkonnateadlikud valikud ja hooliv suhtumine ümbritsevasse,” selgitab Savi laiemaid tagamaid, miks kippus vaekauss kõiki pakkumisi kaaludes Toyota poole kaldu.
Need väärtused väljenduvad Savi kinnitusel ka Toyota puhul professionaalses ja ennekõike personaalses kliendisuhtluses, läbimõeldud teeninduskontseptsioonis ning lahendustele orienteerituses: “Täisteenusrendi lepingu sõlmimise järel toodi masin pea kohemaid kohale. Lisaks saime korraliku koolituse virnastaja õigete töövõtete ning tööohutuse kohta.”
- Tänavu Toyota Material Handling Balticu klientide perre lisandunud Baltikumi ühe suurima kütte-, ventilatsiooni- ja kliimaseadmete hulgimüüja Airwave’i laojuht Rainer Savi meenutab, et lähtudes Airwave’i enda väärtustest, sooviti uueks laotehnika partneriks ennekõike usaldusväärset, tunnustatud kvaliteeti ja töökindlust pakkuvat ettevõtet.
Toyota täisteenusrenti kiidab ka Urmas Kütt DSV Estoniast: “Rendilepingu kohaselt hoiab Toyota mehaanik pidevalt masinatel silma peal. Vajalikud hoolde- või remonditööd võetakse ette regulaarselt. Ootamatu rikke korral teavitame Toyotat ja probleemid lahendatakse kiiresti.”
Läbimõeldud hooldusteenus lahendab kõik ootamatused.
Urmas Kütt DSV Estoniast teab, et tõrkuvad masinad tekitavad tööseisakuid, tööseisakud tõrkeid tarneahelates ja tõrgetest tingitud lumepalliefekti põhjustamine on midagi, mida üks rahvusvaheline mainekas logistikaettevõte endale lubada ei saa.
Et tõrked ei tohi takistada sujuvat teenindust, arvab ka Rainer Savi: “Meie jaoks on kogu klienditeeninduse protsess algusest lõpuni prioriteet number üks. Seetõttu kauba ladustamisel ja väljastamisel ei saa me tehe töö täpsuses ja kiiruses järeleandmisi.”
Niisiis on laotehnika juures tähtis, et masinad oleksid vastupidavad. Kuid kui midagi peaks katki minema – sest mis käib, see kulub –, tuleb maaletoojal tagada selle kiire ja korralik remont. Et töö oleks kiire ja korralik, peavad olema toimiv remondibaas ja varuosade logistika ning masinad ise lihtsalt hooldatavad-remonditavad.
“Meil on remondibuss alati sõiduvalmis ja saame kohale tulla üle Eesti. Samuti on meil regioonides omad tehnikud, kokku kakskümmend alati valmis spetsialisti. Puhuks kui kohapealsel mehaanikul pole vajalikku varuosa käepärast, on meil oma kullerite ja postkastide süsteem, et puuduv jupp oleks hiljemalt järgmiseks hommikuks kohal,” tutvustab Joost Toyota remondikorraldust.
5 fotot
- Mida Toyota pakub, käisime kaemas 18.-19. septembril toimunud kliendipäevadel (vaata pilte siit galeriist).
Lihtne hooldada, kiire hooldus
“Mulle tundub, et kui Toyota insenerid arendavad uut laomasinat, siis alati on koosolekul kohal ka see mees, kes tõstab käe ja küsib – kuidas me saame teha nii, et mehaanik pääseb mistahes rikkele võimalikult lihtsalt ligi,” muigab Joost.
Ta toob näiteks tõstuki, mille diiselmootorile pääseb mehaanik ligi kolme liigutusega – avab tõstuki ukse, haarab istme alt lingist ja tõmbab istme aluseks oleva kapotikaane lahti. “Ja elektritõstukitel pääseb akule ligi kahe liigutusega – avad küljeluugi ja tõmbad akusahtli välja,” kiidab ta Jaapani inseneride-disainerite lahendusi.
Kui enam kui neljakümne Toyota laomasinaga opereeriva DVSi laojuhil on ajaga meeldivaid kokkupuuteid Toyota hooldusteenusega, siis Airwave’i laojuhatajal need puuduvad: “Põhjus on väga lihtne – Jaapani kvaliteet töötab tõrgeteta ja vajadus kontakteerumiseks puudub.”
Kardex – tulevik on juba täna
Toyota pakutav Kardexi automaatladu on automatiseeritud laosüsteem, mis on loodud kaupade, dokumentide või toodete efektiivseks hoiustamiseks ja kättesaamiseks. Tavaliselt koosneb see vertikaalsetest riiulitest ja mehaanilisest süsteemist, mis toob soovitud esemed ise töötaja kätte. See vähendab vajadust põrandapinna järele ning kiirendab komplekteerimisprotsesse.
Toyota Material Handling Baltics numbrites
• Meie klientide Eesti, Läti ja Leedu ladudes töötab praegu üle 2500 erineva Toyota renditõstuki ja üle 6000 välja ostetud tõstuki.
• Meie kesklaos on koheseks kasutusrenti andmiseks või müügiks üle kuuesaja tõstuki ja muu laosõiduki, lisaks suur hulk kahvelkärusid.
• Kaheksakümmend masinat on alati valmis minema klientide juurde proovitööle.
• Meie järelmaksu ja kasutusrendi lahendused toimivad ilma eraldi liisingufirmata.
• Suudame Baltikumi piires soovitud masinad kohale reeglina ühe ööpäeva jooksul.
• Igakuiselt käib meie kesklaost läbi üle viiesaja erineva laomasina.
Kui soovid Toyota pakutavaga jooksvalt tutvuda, siis huvilisi oodatakse igal tööpäeval Tallinna esinduses Sära tee 11/5, Peetri, Rae vald.
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Enimloetud
4
Pingereas 130 autovedajat
Hetkel kuum
Pingereas 130 autovedajat
Lisatud video lõigu eelprojektist
Tagasi Logistikauudised esilehele