• 03.12.24, 08:19

Suurprojektid annavad uue hoo Tallinna Sadama kasvule

Investorite seas dividendiaktsiana populaarne Tallinna Sadam lõikab kasu mitmest suuremahulisest projektist, mis tõotavad kasvatada ettevõtte ärimahtu ning täita aktsionäride kukrud kopsakama tootlusega.
Tallinna Sadama finantsjuht Andrus Ait.
  • Tallinna Sadama finantsjuht Andrus Ait. Foto: Simo Sepp
Koroonakriisi ja Ukrainas toimuva sõja tulemusel kahanenud kauba- ning reisijatemaht on hakanud taastuma, sõnab Tallinna Sadama finantsjuht Andrus Ait saates “Portfelli kasvuplaanid”, tõdedes siiski, et koroona-eelse tasemeni on veel minna. Ait toob välja, et see taastumise trend tähendab Tallinna Sadamale mahu kasvu ka tulevikus.

Seotud lood

Uudised
  • 22.11.24, 12:25
Rein Kilki suurosalusega Transcom müüs oma osaluse Pärnu Sadamas
ASi Pärnu Sadama 50 protsendi aktsiate omanik AS Transcom, mille suuromanikuks on Rein Kilk, müüs oma osaluse sadamas kaasaktsionär PSA OÜle.
TOP
  • 20.11.24, 12:59
TOP 10: Eesti kõige väärtuslikumad transpordiga seotud ettevõtted 2024
Lätis loovutas airBaltic esikoha konkurendile
Firmade ostu ja müügi nõustamise ettevõtte Prudentia ning Nasdaq Tallinna poolt koostatud värske TOP101 Eesti väärtuslikemate ettevõtete edetabelis on 10 seotud transpordi, transiidi või logistikaga. Kõige väärtuslikumaks ettevõtteks selles sektoris on endiselt Tallink Grupp, mille väärtus on aga võrreldes eelmise aastaga 82 miljoni võrra langenud.
Uudised
  • 18.11.24, 10:45
JetGas rajab Muuga sadamasse veeldatud metaani terminali
AS Tallinna Sadam ja JetGas OÜ sõlmisid lepingu veeldatud metaani terminali rajamiseks Muuga sadamasse.
Saated
  • 30.10.24, 14:00
Janek Saareoks: „Elu logistilises tupikus“ stsenaarium on suuresti tõeks osutunud
„Arvestades tõsiasja, et Ida-Lääne transiit on idanaabri tegevuse tõttu läbi ja ka Põhja-Lõuna transiiti enne Rail Baltica valmimist veel ei ole, siis tänase seisuga elame kõige negatiivsemas stsenaariumis neljast, mille 10 aastat tagasi koostasime, ehk logistilises tupikus,“ nentis DB Schenkeri Põhja- ja Ida-Euroopa ärijuht Janeks Saareoks.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele