Autor: Lauri Leet • 23. mai 2024

Spetsialist: tahame rohevesinikku, aga praegu domineerib odavam ja saastavam

Fotol 2022. aastal pildistanud Lufthansa lennuk, mis on plaanis varustada vesiniku infrastruktuuri, vedela vesiniku paagi ja kütuseelemendiga.
Foto: Axel Heimken
Metroserti vesiniku valdkonnajuht Priit Ilomets ütleb saates ”Energiatund”, et tulevik peab kuuluma rohevesinikule, mis on aga hetkel fossiilkütustest toodetud vesinikust 4-5 korda kallim.

Vesiniku tootmine ja kasutamine ei ole majanduses uus nähtus, vesinikku toodetakse maailmas 90–100 miljonit tonni aastas. Küll aga on suhteliselt uus elektrolüüsi teel heitmevabalt toodetud vesinik, mille tootmiseks on vaja odavat roheelektrit. Ilomets tunnistab saates, et sel kümnendil ettevõtetel rohevesiniku investeeringud veel kindlasti ära ei tasu.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077