Motosportlane ja ettevõtlusega tegelev Hanno Velt ütles, et tema ettevõtted Veltron ja Velt Motocenter kasvatavad tuleval aastal käivet või jäävad samale tasemele. Kasumit on aga keeruline hinnata, sest enamik kaupa imporditakse konteineritega ning nende hinnad kõiguvad meeletult.

- Motosportlane ja ettevõtja Hanno Velt rääkis, et Velt Motocenterit on tänavu saatnud uskumatu edu. Foto: Erakogu
Soojuskiirgureid müüv Veltron jõuab järgmisel aastal käibega 5-6 miljoni juurde, mullu oli ettevõtte müügitulu 3,5 miljonit eurot ning tänavu üle 4 miljoni euro, rääkis Velt Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Praegu on käsil üleminekuetapp vana majandusmudeli juurest uuele. Ajad, mil energia-, toormed-, tööjõud ja raha olid odavad, ei tule enam kunagi tagasi. Ja kuna Eestil puudub igasugune pikaajaline poliitika, ei saa see kõik mööduda meie jaoks valutult,“ rääkis majandusekspert Raivo Vare oma Logistika Aastakonverentsil tehtud ettekandes.
Transpordi- ja logistikasektori hea käekäik, mille lahutamatuks osaks on ka laevandus, sõltub suuresti tootmissektori olukorrast. Eesti ettevõtete tootmismahud ja majandustegevus on eksporditurgude ebapiisava nõudluse tõttu aga pidurdunud, kirjutab oma arvamusloos DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar.
Eesti juhitava üle-Euroopalise digitaalse kaubaveoplatvormi eFTI4EU loomine on hoogsalt käivitunud ning võimalus vedada üle-Euroopa paberivabalt mistahes kaupa, mistahes transpordiga, peab olema loodud aastaks 2026. Samaks ajaks peab olema lõplikult valmis ka üle-Euroopaline digitaalse allkirjastamise süsteem.
Eesti merendusest kõneldes oleme harjunud rääkima sadamate kaubamahtude langusest ja lisanduvatest saastekvootidest, ehk asi näeb välja üsna hapu. Tegelikkuses on selles sektoris peidus tohutu potentsiaal, mille abil saaks targa tegutsemise korral muuta Eesti sama tugevaks mereriigiks, kui me oleme täna tuntud digiriigina, nenditi saates „Logistikauudised eetris“.
Viimase aasta jooksul on firmade matmine märgatavalt kasvanud ning tegevusalale on sisenemas ka uusi tegijaid. Firmamatjad on isikud või ettevõtted, kes pakuvad teenust raskustes olevate firmade likvideerimiseks, sageli eesmärgiga vältida võlausaldajate nõudeid või maksuameti tähelepanu. Rahvapäraselt kutsutakse neid ka “tankistideks“.