Käivet kasvatanud vedaja: peaasi, et see keerulisel ajal püsiks
Autovedaja Allando Trailways kasvatas eelmisel aastal 30% käivet, kuid ettevõtte juhi sõnul ei ole kuigi oluline, kui palju käive hetkeliselt kasvab, sest tulevik on prognoosimatu.
Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
Foto: Maris Ojasuu
“Elad sisuliselt käesolevas hetkes kogu aeg ja ootad, mis tuleb,“ kirjeldas ettevõtte juht Vahur Oja praegust aega. Ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal ligi 4,4 miljoni euro pealt 5,7 miljoni euroni.
Liikuvusekspert Marek Rannala ja reisitehnoloogiaettevõtte juht Michal Leman hoiatavad, et praegune süsteem soosib autost sõltumist ning sellel on märkimisväärne mõju nii tervisele kui elukeskkonnale.
Euroopa Komisjoni aprilli keskel avaldatud uuringu järgi on ELis ohututest ja sertifitseeritud veokijuhtidele mõeldud parkimiskohti puudu ligikaudu 390 000. Ühe lahendusena nähakse teatud tingimustel pika puhkuse lubamist veokikabiinis. Veokijuhte esindav föderatsioon ETF on komisjoni ettepanekute suhtes aga ülimalt kriitiline.
President Alar Karis osales Varssavis peetud Kolme mere algatuse kümnendal tippkohtumisel, kus ta tõstis esile taristuühenduste, digiarengu ja energiajulgeoleku tähtsuse Euroopa tulevikus.
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
Digitaalse veoselehega liitumiseks eraldatud 4,7 miljonit eurot ei leia kuidagi omanikku: mullu 30. septembril avatud ja peamiselt transpordiettevõtetele mõeldud toetuse esimene voor piisavalt huvilisi ei toonud, mistõttu pikendati tähtaega kuni 30. aprillini 2025. Kuid ka see ei aidanud: 7 kuuga on toetuse kinnitamise otsuseid tehtud vaid 1,16 miljoni euro ulatuses.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.