Infortari omaniku Ain Hanschmidti arvates jõuab Tallink pandeemiaeelsele tasemele, ettevõtte selle aasta fookuses on kasumlikkuse kasvatamine.

- Kuigi Tallinki aktsia on pandeemia tõttu pooleks kukkunud, siis Ain Hanschmidt näeb olukorra taastumist.
- Foto: Andras Kralla
Sel nädalal toimus Tallinki iga-aastane aktsionäride üldkoosolek, kus oli kohal ka Tallinki suuromanik Ain Hanschmidt. Tema näeb tulevikku positiivsetes värvides. “Trendid näitavad, et Tallinki seis hakkab taastuma. Eelmine aasta seisis seitse laeva, praegu seisab vaid üks.” Hanschmidti sõnul taastub käive endisele tasemele, kui saadakse kõik laevad tööle. Käesoleva aasta esimeses kvartalis oli Tallinki reisijate arv ligi 60% väiksem koroonaviiruse-eelsest perioodist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinki reisijate arv kasvas mais neli korda. Tallinki juht Paavo Nõgene rääkis, et koroonaeelsest ajast jäädakse maha 40 protsenti, aga see polegi tema sõnul oluline.
Mais vedas Tallink pea kolm korda rohkem reisijaid kui aasta varem.
Tallinna ja Helsingi börsil noteeritud laevanduskontsern Tallink Grupp näitas aprillis järjekordselt taastumise märke viimaste aastate koroonakriisist tingitud raskustest, kasvatades reisijate arvu aasta varasemaga võrreldes 452,4%.
Tallink kahekordistas 2022. aasta esimeses kvartalis müügitulu, kuid jäi endiselt tugevalt kahjumisse.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.