• 12.06.23, 09:50

Rohepööre tõstab laevapiletite hinda

Laevandussektor liitub järgmisel aastal Euroopa Liidu kasvuhoonegaaside heitkogustega kauplemise süsteemiga (HKS), mis tähendab, et laevafirmadel tuleb hakata ostma CO2 heitmete hüvitamiseks süsinikuturult saastekvoote. See omakorda tähendab, et 2024. aasta algusest tuleb ka kõikide laevafirmade klientidel hakata maksma oma reiside eest rohkem, kirjutab Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link.
Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link.
  • Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link.
  • Foto: Tallink
Napilt aasta tagasi nägime transpordisektoris nagu ka mujalgi suuremaid hinnatõuse, mille tingis globaalne geopoliitiline ja majanduslik turbulents ning kõikide sisendhindade ja kütusehinna järsk tõus. Kulude järsust tõusust tingitud riskide maandamiseks ja ettevõtete jätkusuutlikkuse tagamiseks oli ainsaks lahenduseks hinnatõus ka tarbijani viia.

Seotud lood

Uudised
  • 25.04.23, 08:30
Tallinki äri kosub. Seisvaid laevu pole ja tulemused on tõusnud 2018. aasta tasemele
Pandeemia läks üle ja aastal 2022 on Tallink jõudnud 2018. aasta tasemele, rääkis investeerimisettevõtte Infortar juht Ain Hanschmidt Äripäeva raadios. Ühtlasi on kõik Tallinki laevad praegu hõivatud.
Uudised
  • 21.04.23, 11:23
Tallink koondab töötajaid
Seoses mitme laeva pikaajalise väljarentimisega koondab Tallink umbes 20 töötajat, kinnitas Tallinki kommunikatsioonijuht Katri Link.
Uudised
  • 10.04.23, 10:09
Tallink saadab oma laeva Kanadasse
Tallink teatas investoritele, et sõlmis kruiisilaeva Isabelle pikaajalise prahilepingu, millel on positiivne mõju tulemustele.
Uudised
  • 06.04.23, 15:37
Tallink prahib Stari pikemaks ajaks iirlastele
AS Tallink Grupp ja Irish Continental Group plc sõlmisid pikaajalise prahilepingu shuttle laeva Star prahtimiseks. Prahileping on sõlmitud 20 kuuks võimalusega lepingut pikendada 2+2 aastat ning võimalusega laev välja osta.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele