Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Sellest, kuidas lepingulisi riske pärast koroonaviiruse üleelamist juhtida, kirjutab NJORD Advokaadibüroo juht Silja Elunurm. 

- Silja Elunurm
- Foto: Advokaadibüroo NJORD
Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Mitmetes tööstusharudes hilinevad tarned nii tootmise, tootmiseks vajalike komponentide kui ka allhanke tellimuste täitmise osas. Meenutada tuleb, et 2003. aastal, kui SARS-viirus levis, oli Hiina osa maailma SKP-s vaid 4%, tänasel päeval on Hiina osa aga peaaegu 20% maailma SKP-st.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.