Autor: Silja Elunurm, Advokaadibüroo NJORD tegevjuht • 26. märts 2020

Häired tarneahelas: kuidas juhtida lepingulisi riske pärast viiruse üleelamist?

Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Sellest, kuidas lepingulisi riske pärast koroonaviiruse üleelamist juhtida, kirjutab NJORD Advokaadibüroo juht Silja Elunurm.
Silja Elunurm
Foto: Advokaadibüroo NJORD

Jaanuari lõpus hakkas Hiina oma tehaseid sulgema ja olles üks maailma suurimaid majandusi, on see kaasa toonud tunnetatavad häired globaalsetes tarneahelates. Mitmetes tööstusharudes hilinevad tarned nii tootmise, tootmiseks vajalike komponentide kui ka allhanke tellimuste täitmise osas. Meenutada tuleb, et 2003. aastal, kui SARS-viirus levis, oli Hiina osa maailma SKP-s vaid 4%, tänasel päeval on Hiina osa aga peaaegu 20% maailma SKP-st.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077