Autor: Logistikauudised.ee • 23. aprill 2020
Ainult tellijatele

Järelvaadatav: Kuidas Kraljici maatriksi abil ostustrateegiat parendada?

Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.

Veebiseminaaril räägime:

kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;

kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;

kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;

milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;

räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.

Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrategia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.

Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150