Kraljici maatriks jagab tarnijad nelja gruppi, kus hindamise kriteeriumiks on tarnerisk ning ostumaht.
Veebiseminaaril räägime:
kuidas saaks analüüsida ettevõtte partnereid, millist ostutaktikat kasutada ühe või teise partneri puhul?;
kuidas peaks võtme- ja tavatarnijate ostustrateegia erinema või kas üldse peab?;
Artikkel jätkub pärast reklaami
kuidas vähendada kulud rutiinostudele (töömaht, riskid, partnerile koostöö atraktiivsuse tõstmine)?;
milliseid mõõdikuid peaks kasutama?;
räägime ka riskidest ja märkidest, mis peaks ostuinimestele punase tulena mõjuma?.
Veebiseminar on abiks ostujuhtidele, hankejuhtidele, ostudirektoritele ning aitab valida ostustrategia teadlikult ning ette näha võimalikud läbirääkimiste/tegevuste tagajärjed.
Veebiseminari viib läbi Tallinna Majanduskooli ostutoimingute juhtimise õppeaine lektor Natalja Stepukova.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.