• 26.08.25, 12:32

Viking Line hakkab pakkuma kaubavedajatele fossilivabu laevasõite

Esimest korda saavad Viking Line’i reisijad ja kaubaveokliendid valida täielikult fossiilkütusevaba laevasõidu, sest ettevõte suurendab märkimisväärselt biokütuse kasutust.
Esimesena hakkab biokütust kasutama Turu ja Stockholmi vahel seilav Viking Glory.
  • Esimesena hakkab biokütust kasutama Turu ja Stockholmi vahel seilav Viking Glory.
  • Foto: Viking Line
Viking Line on juba mitu aastat teinud koostööd energiakontserniga Gasum, et edendada biokütuse kasutamist ja turgu. Sel sügisel kuuekordistab Viking Line taastuva biokütuse (bio-vedelgaasi ehk bio-LNG) sisseostu, soetades Euroopa biogaasi koguses, mis katab täielikult Viking Glory kütusekulu.

Seotud lood

Uudised
  • 15.08.25, 14:07
Viking Line: dokitööd viisid kahjumisse, kuid kaubavedu päästis kvartali
Läänemere reisiparvlaevade operaator Viking Line avaldas 2025. aasta esimese poolaasta majandustulemused, mis peegeldavad keerulist turuolukorda, kuid ka märkimisväärset paranemist aasta teises kvartalis.
Uudised
  • 30.06.25, 12:18
Viking Line’i ähvardab mitmemiljoniline nõue
Läänemerel sõitev Viking Line seisab silmitsi miljonitesse ulatuvate nõuetega merespaalt, Helsingi linnalt ja kindlustusfirmalt, põhjuseks 2022. aasta juhtum, kui laev Gabriella rammis spaad.
Uudised
  • 10.06.25, 12:44
Viking Line lisab kaks laeva ja ennustab rekordsuve Eesti–Soome liinil
Viking Line valmistub tihedaks suvehooajaks Tallinna–Helsingi liinil, lisades sõiduplaani kaks reisilaeva – Viking Cinderella ja Gabriella. Helsingi–Stockholmi liini teenindavad laevad teevad suvel iga päev edasi-tagasi reisi ka Helsingist Tallinna.
Uudised
  • 09.06.25, 09:43
Viking Line kavandab Tallinna–Helsingi liinile maailma suurimat elektrilist reisilaeva
Viking Line valmistub käivitama täielikult heitmevaba liini Tallinna ja Helsingi vahel. Laevandusettevõtte plaanide järgi võib roheline meretranspordikoridor üle Soome lahe teoks saada juba 2030. aastate alguses. Heliose-nimelise kontseptsiooni elluviimisel saab laevast maailma suurim elektriline reisijate ja autode veoks mõeldud parvlaev.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele