Sillamäe sadama omaniku ja nõukogu esimehe
Tiit Vähi sõnul Kreeka naftatankeri kinnipidamine Vene võimude poolt sadamat puhtjuriidiliselt ei puuduta ega mõjuta ka sadama tööd.

- Sillamäe sadama tööd Kreeka tankeri kinnipidamine ei mõjuta, ütles Tiit Vähi.
- Foto: Andras Kralla
“Laev oli laadimisel, laadis ettenähtud koguse põlevkiviõli, väljus suunaga Rotterdami suunas, kuid sõitis korraks Vene territoriaalvetesse ja seoses sellega palusid Vene võimud tal järgneda ja ta pandi Goglandi (Suursaare – toim.) juures ankrusse,” selgitas Vähi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tsahkna: olen juhtunust teavitanud meie liitlasi
Venemaa Föderatsioon pidas pühapäeval Soome lahes kinni Libeeria lipu all seilava naftatankeri Green Admire, mis oli väljunud Sillamäe sadamast.
„Ma näen, et Paldiski Põhjasadama omanikel ei ole erilist huvi sinna investeerida ja tõenäoliselt toimub seal mingil hetkel omanikuvahetus. Probleem on aga selles, et kellelegi pole seda sadamat vaja. Ka meile mitte,“ tunnistas Paldiski Lõunasadama omanikfirma AS Tallinna Sadam juhatuse liige ja kommertsjuht Margus Vihman.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.