Tallink Grupi veomahud muudkui vähenevad ja see on pannud investoreid firma tervise pärast muretsema, kirjutab Äripäev.
„Kui täna logistika valdkonnas tegutsejana soovin saata veokeid üle lahe, siis Tallinkis on kohti alati vabalt saada, nende konkurentide juures satud enamasti ootelehele,“ pöördus Äripäeva poole ühe transpordiettevõtte esindaja. Tema näeb, et Tallinkil jääb vähemaks nii kaubavedajaid kui ka reisijaid ja küsib, kas Tallinkil on veel üldse helgemaid päevi oodata?
Tallinki tulemused kõnelevad tõepoolest langusest, kuid numbreid lähemalt analüüsides paistab peamine probleem olema hoopis laevade arv – neid on liiga palju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink vedas veebruaris 4,5% vähem reisijaid kui mullu samal ajal, vähem veeti ka reisijate sõidukeid ning kaobaveomaht oli kolmandiku võrra väiksem nagu ka jaanuaris.
2024. aasta viimases kvartalis kukkus Tallink Grupp kahjumisse, kuid dividendi makstakse rohkem kui analüütikud ootasid.
Muuga-Vuosaari liini reisijanumbrite tõus näitab, et autoga liiklejad väärtustavad üha enam alternatiive Eesti ja Soome pealinnade sadamatele, kus sageli satutakse liiklusummikutesse ja kus lisandub kogu reisile arvestatav ajakulu.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.