Transpordiamet hoiatab inimesi libasõnumite eest, mis on jõudnud Eesti inimesteni. Sõnumite sisus suunatakse inimesi tervisedeklaratsiooni täitma.
Mitmed kliendid on pöördunud Transpordiameti poole neile saadetud kirjadega, kus antakse teada tervisetõendi kehtetuks muutumisest. Tegemist on libasõnumiga, mille autoriks pole Transpordiamet.
„Transpordiamet ei edasta tervisetõendiga seonduvat informatsiooni klientidele SMSi teel. Teavitused jõuavad klientideni ainult e-kirja vahendusel,“ selgitas Transpordiameti sõidukite juhtimisõiguse osakonna juhataja Ave Smirnov.
Tervisetõendi kehtivust saab kontrollida Transpordiameti
e-teenindusest või
terviseportaalist. Lisaks palub amet
kindlasti mitte mingil juhul avada libasõnumites olevaid veebilinke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Hiljuti ilmus ühes lätikeelses Facebooki grupis teade heategevuslikust müügist, mida väidetavalt korraldab Riia lennujaam. Teates öeldi, et lennujaama on kogunenud suur hulk omanikuta kohvreid, mis müüakse soovijatele ära vaid 1 euro ja 95 sendi eest. Riia lennujaama teatel on tegemist pesuehtsa pettusega, millel pole tegelikkusega mingit pistmist.
Võrreldes eraisikutega suunatakse ettevõtete vastu pettuseid harvem, kuid mängus olevad rahasummad on reeglina palju suuremad. Luminori pettuste tõkestamise spetsialisti Veiko Kiige sõnul on ettevõtted sunnitud igal aastal korstnasse kirjutama miljoneid eurosid, mis osavate petuskeemide tulemusel jõuavad küberkelmide kontodele.
Odomeetri pettused ja vigade varjamine on käinud kasutatud autode äriga kaasas juba aastakümneid, kuid mida aeg edasi, seda nupukamaks muutuvad ka petised, kes on enda kombitsad ajanud juba Facebooki Marketplace`i ja kahtlastesse veebipõhistesse makselahendustesse.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.