• 01.01.25, 09:30

“See hakkab nüüd olema meie probleem.” Eesti Raudtee aitab ajada äri, mis Operailile keelati

Pärast seda, kui riik keelas riigifirmal Operail Venemaa vedudega tegeleda, hakkas nende vedude juures ilma suurema kärata tähtsat rolli mängima teine riigifirma – Eesti Raudtee. Kui Operaili kliendid ja veod võttis üle Läti Raudtee, lükkas Eesti Raudtee kohe käima terve uue osakonna, et neid aidata.
Eesti Raudtee töötajatel paluti suhtuda Läti firma vedudesse erilise hoolega.
Nüüd tuleb Läti Raudtee ja selle tütarfirma (LDZ Cargo) vedudesse suhtuda kui omadesse, kõlas õpetus Eesti Raudtee töötajatele eelmise aasta aprillis. „Need on nagu meie rongid, ainult et nad sõidavad LDZ lipu all, kuid meie korraldame neid ja sõidutame neid. See hakkab nüüd olema meie probleem," teatas ettevõtte liikluskorraldusosakonna juht Äripäevale teadaolevalt ühel koosolekul.

Operaili lammutamine

Küsimusi tekitav „uus täiendav teenus“ tekkis Eesti Raudteesse Operaili lammutamise tulemusena.

Seotud lood

Intervjuu
  • 10.12.24, 14:00
“Siin ei ole midagi imelikku.” Operaili uus juht selgitab, miks Tartu jahukuningad raudteeäri ostsid
Eks need mõtted liiguvad üles-alla,“ ütles raudteeettevõtte Operaili uus juhatuse liige Richard Tomingas selle kohta, kuidas tema koos äri uute omanikega riikliku raudteefirma ostu kaalutles.
Uudised
  • 09.12.24, 15:41
Operail läks Tartu ärimeestele maksma 19 miljonit
Riiklik raudteefirma Operail läks Tartu ärimeeste Uuno Lausingu ja Romet Puhki valdusfirmale maksma 19 miljonit eurot.
Uudised
  • 08.12.24, 12:22
“Ta on tark kutt”. Operaili juhatusse astub värvika ajalooga äritegelane
Omanikud loovad uue ärikeha, töötajad on mures
Riikliku raudteevedaja Operaili tegevus viiakse pärast erastamist uue firma alla. Juhatusse lisandub värvika äriajalooga ettevõtja Richard Tomingas.
Uudised
  • 11.11.24, 14:59
Operaili Soome tütarfirma ostja laiendab raudteeäri Rootsis
Soome Nurminen Logistics ostab Rootsi raudteelogistikafirma Essinge Raili, millega loodab tugevdada oma positsiooni Põhjamaade ja Mandri-Euroopa vahelises kaubaveos.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele