Ascar Tartu viib tehingu jõustumisel Carringi tegevuse Veerikult Turu tänavale.
Foto: Märt Uibo
Ascar Tartu tegevjuhi Märt Uibo sõnul toimus tehing mõlema osapoole soovil ja see annab võimaluse efektiivsemaks tegutsemiseks. Tehingu maksumus on konfidentsiaalne, lisas ta.
Märtsis Veho tellimusel turu-uuringu ettevõtte Norstati poolt läbiviidud autoomanike uuringust selgus, et 25% Eesti autoomanikest kaalub järgmise autona hübriidauto ning 12% elektriauto soetamist. Ligi kolmandik kaalub elektri- või hübriidauto soetamist teise pereautona.
Elektriautode kasutamise soodustamiseks näeb seadus ette kohustuse paigaldada teatud hoonete juurde autode laadimiseks vajalik taristu. Kui esialgu puudutas vastav nõue üksnes uusehitisi ja rekonstrueeritavaid hooneid, siis alates 2025. aastast kehtib elektriauto laadimispunkti rajamise kohustus ka paljudele vanematele ärihoonetele.
Euroopa Nõukogu kinnitas lõplikud Euro 7 heitmenormid autodele, kaubikutele ja veoautodele: rangemad piirangud tulevad nii heitgaasidele, piduritele, kui rehvide osakestele. Kuidas kõiki neid eesmärke saavutada, on aga segane ning Taani transpordiettevõtete ühendus on võrrelnud seda kõike kohustusega panna kokku IKEA mööbel ilma igasuguse juhendita.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.