Ascar Tartu viib tehingu jõustumisel Carringi tegevuse Veerikult Turu tänavale.
Foto: Märt Uibo
Ascar Tartu tegevjuhi Märt Uibo sõnul toimus tehing mõlema osapoole soovil ja see annab võimaluse efektiivsemaks tegutsemiseks. Tehingu maksumus on konfidentsiaalne, lisas ta.
Märtsis Veho tellimusel turu-uuringu ettevõtte Norstati poolt läbiviidud autoomanike uuringust selgus, et 25% Eesti autoomanikest kaalub järgmise autona hübriidauto ning 12% elektriauto soetamist. Ligi kolmandik kaalub elektri- või hübriidauto soetamist teise pereautona.
Elektriautode kasutamise soodustamiseks näeb seadus ette kohustuse paigaldada teatud hoonete juurde autode laadimiseks vajalik taristu. Kui esialgu puudutas vastav nõue üksnes uusehitisi ja rekonstrueeritavaid hooneid, siis alates 2025. aastast kehtib elektriauto laadimispunkti rajamise kohustus ka paljudele vanematele ärihoonetele.
Euroopa Nõukogu kinnitas lõplikud Euro 7 heitmenormid autodele, kaubikutele ja veoautodele: rangemad piirangud tulevad nii heitgaasidele, piduritele, kui rehvide osakestele. Kuidas kõiki neid eesmärke saavutada, on aga segane ning Taani transpordiettevõtete ühendus on võrrelnud seda kõike kohustusega panna kokku IKEA mööbel ilma igasuguse juhendita.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.