Omniva kaubamärki kasutava riigifirma Eesti Posti müügitulu oli 2023. aastal 131,7 miljonit eurot, aga ettevõte sai 1,3 miljonit eurot puhaskahjumit, teatas ettevõte.
Jõuliselt Euroopa turule tulnud Hiina veebipood Temu poeb läbi hüperpakkumiste paljude eestlaste mobiiltelefonidesse, mis äsjase välisluure raporti taustal on üsna kõhedust tekitav. Kuid see, millist käivet on ta eriti ühele kullerfirmale kaasa toonud, on täiesti müstiline, tõdes Venipak Eesti müügijuht Martten Kaldvee saates „Logistikauudised eetris“.
„Konkurents on igati tervitatav, kuid turuosa saavutamine ei saa olema lihtne,“ nendivad Eestis tegutsevad kullerfirmad kui ühest suust, kommenteerides Leedu riikliku postifirma sisenemist Unisend kaubamärgi all Eesti kullerteenuste turule. Suurimaks murekohana nähakse kasvavat survet keskkonnale ja sektori investeerimisvõime kahanemist.
Alates jaanuari keskpaigast saavad kõik DHL Expressi kliendid oma pakid ka Omniva pakiautomaati suunata. Omniva Eesti 364 pakiautomaadiga võrgustik on seeläbi avatud DHL Expressi klientidele, kes saavad tellida oma pakid kodule veelgi lähemale.
Omniva ja ACE Logistics on viimastel aastatel Baltimaades jõuliselt oma tegevust laiendanud. Omniva ehitab Kaunasesse uut sorteerimiskeskust, ACE Logistics Group avas mullu Riias uue terminali, tänavu valmib terminal Leedus. Kui Riias laienes ACE rendipinnal, siis Leetu rajavad mõlemad ettevõtted uued hooned ise täiesti nullist. Millest sellised otsused?
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.