Apple lõpetab kümne aasta pikkuse jõupingutuse ning katkestab elektriautoga seotud töö. Nii loobub ettevõte oma läbi ajaloo kõige ambitsioonikamast projektist, vahendas Bloomberg.
Apple lõpetas kümne aasta jooksul elektriautode tootmiseks tehtud pingutuse.
Foto: Dpa/Scanpix
Apple avalikustas teisipäeval ettevõttesiseselt, et Titanina tuntud ettevõtmine tuleb lõpetada. Uudisega üllatati peaaegu 2000 projekti kallal töötavat inimest. Otsust jagasid töötajatega ettevõtte tegevjuht Jeff Williams ja asepresident Kevin Lynch.
Autode turumaht on püsinud sarnane juba viimased paar aastat ning lõppev aasta pole erandiks. Siiski võis 2023. aastal näha ka mitmeid uusi trende, mis võivad uuel aastal jätkuda – üheks selliseks on tõenäoliselt uute sõidukite hinnatõus, hindab Luminor Liisingu juht Andrus Soodla.
Subaru importöörina tuntud International Motors Nordic AB toob Eestis, Lätis ja Leedus turule Hiina päritolu Great Wall Motori (GWM) elektriautod GWM ORA ning aasta teisel poolel pistikhübriidi GWM WEY. Esimene on Baltikumis saadaval alates 10. veebruarist, Eestis on elektriautode ametlikuks edasimüüjaks Autospirit Tallinnas ja Tartus.
Euroopa Transpordi ja Keskkonna Föderatsiooni prognoosi kohaselt peaks aastaks 2030 olema Eestis üle 70 000 elektriauto ja ligi 5000 avalikku laadijat. Kui lähedal me sellele prognoosile oleme ning milline on elektriautode laadimisvõrgustiku hetkeseis Eestis, rääkisCircle K Baltikumi e-mobiilsuse valdkonnajuht Teedo Melts.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.