„Ega me lootnudki, et meie mured võluväel ja üleöö lahenevad, kuid tunnetus, et silmast-silma otse ja ausalt veondussektori probleemidest rääkides jõudis poliitikuteni nii mõnigi mure, millest oleme juba aastaid meedia vahendusel rääkinud,“ nentisid ettevõtjad pärast konverentsi lõppu.
Näiteks anti lubadus jõulisemalt edasi liikuda pikemate autorongide teele lubamisega ning taastuvtoorainest valmistatud diislikütuse aktsiisierisuse väljatöötamisega. Lootust anti ka lähetusrahade ümbervaatamise osas, kuid seda, et diisliaktsiisi tõus tänavu mais võiks ära jääda, ilmselgelt oodata ei tasu.
Lisaks said vedajad ülevaate muudatustest kindlustuturul toimuvast, uuest Rohetiigri transpordi teekaardist, vedajate uuest riskihindamise süsteemist ja veel paljust muust.
Logistikauudised võtab kõlanud teemad detailsemalt ette lähinädalatel, seniks väikene pildigalerii toimunud sündmusest.