• 24.07.23, 12:00

Finnlines sai kätte esimese uue ro-pax hübriidlaeva

Finnlines sai Jinlingi laevatehases Hiinas kätte esimese kahest tellitud hübriidsest ro-pax laevast, mis sai nimeks Finnsirius.
Esimene kahest tellitud uuest laevast on valmis, teine valmis aasta lõpuks.
  • Esimene kahest tellitud uuest laevast on valmis, teine valmis aasta lõpuks.
  • Foto: Finnlines
Ettevõtte teatel asub esimene tellitud uus hübriidlaev Finnsirius igapäevaselt tööle septembris 2023 ja liiniks saab olema Naantali–Långnäsi–Kapellskär. Teine tellitud laev, Finncanopus, peaks valmima 2023. aasta lõpuks.

Seotud lood

Uudised
  • 27.06.23, 12:36
Eestlased eelistavad Tallinkit, rootslased Eckerö Line´i
Rootsi ettevõte EPSI Rating mõõtis klientide rahulolu parvlaevaühendust pakkuvate ettevõtetega Läänemerel. Selgus, et Eckerö Linje on rootslaste ja Tallink Silja eestlaste lemmik, Viking Line on tugev kõikjal.
Arvamused
  • 12.06.23, 09:50
Rohepööre tõstab laevapiletite hinda
Laevandussektor liitub järgmisel aastal Euroopa Liidu kasvuhoonegaaside heitkogustega kauplemise süsteemiga (HKS), mis tähendab, et laevafirmadel tuleb hakata ostma CO2 heitmete hüvitamiseks süsinikuturult saastekvoote. See omakorda tähendab, et 2024. aasta algusest tuleb ka kõikide laevafirmade klientidel hakata maksma oma reiside eest rohkem, kirjutab Tallinki kommunikatsioonidirektor Katri Link.
Uudised
  • 30.06.20, 18:33
Tallink ostis DFDSile prahitud kaubalaeva Sailor
AS-i Tallink Grupp teatas täna börsile, et grupi tütarettevõte Baltic SF VIII Ltd ostis Navirail OÜ-lt ro-pax tüüpi laeva Sailor, mis kuni 8. juulini on prahitud DFDSile Paldiski-Kapellskäri liinil.
Uudised
  • 28.04.16, 13:44
Tallink on maailma suurima pardamüügiga laevandusfirma
Tallink on laevade pardalt jaemüügist saadava käibe poolest maailma duty-free alade edetabelis 11. kohal, laevandusfirmade hulgas aga esikohal.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele