Arus: Trans-Kaspia raudteekoridor Hiinast Eestisse pole meie jaoks kuigi atraktiivne
CF&S Estonia tegevjuht Tiit Arus tunnistab, et uued Venemaad ja Valgevenet vältivad Trans-Kaspia raudteeliinid Hiinast Euroopasse ei ole siinsele piirkonnale kuigi atraktiivsed – hinnad on mereveoga võrreldes kõrgemad ja tarnekindlus üsna heitlik.
Tiit Aruse sõnul kasutab CF&S Hiinast kaupade toomiseks raudteed tervikuna väga vähe. Kui üldse, siis liigub Hiina import endiselt läbi Poola, ehk senise koridori kaudu, mis samuti siiani toimib.
Soome Nurminen Logistics Services Oy allkirjastas sel kolmapäeval lepingu Kasahstani riigiraudteega (KTZE), millega lepiti kokku palju räägitud Trans-Kaspia raudteel kaubavedude alustamises Hiina ja Euroopa vahel.
Mitu aastat erinevaid kriise on logistikasektori korralikult proovile pannud ja kohaneda tuleb ilmselt ka edaspidi. Samas aitavad hästi unustatud lahendused sageli hädast välja, kirjutab oma arvamusloos MyDello klienditeeninduse juht Peeter Vahar.
Alates 12.06.2025 näevad Infopanga kasutajad ettevõtte vaates senisest märksa rohkem sisu. Kokku on lisandunud 9 uut andmeplokki, mille loomisel on kasutatud majandusaasta aruandeid, tehisaru ja teisi Infopanga andmeid.