Aasta esimese kolme kuuga juhtus 7 raudteeõnnetust
2022. aasta esimesel kvartalil toimus kokku 7 raudteeõnnetust, millest 5 olid mootorsõiduki ja rongi kokkupõrked raudteeülesõidukohtadel, teatab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA).
Arhiivifoto mõned aastad tagasi Raasikul toimunud õnnetusest.
Foto: Andras Kralla
Peamisteks põhjusteks on olnud sõidukijuhtide tähelepanematus raudteeülesõidukohale lähenemisel ning ebaõige sõidukiiruse valimine, mis ei ole võimaldanud veenduda raudtee ületamise ohutuses.
Venemaal Omski lähedal toimunud rongiõnnetuse üheks põhjustajaks peavad Venemaa ametnikud Operaili (endine EVR Cargo) Tapa depoodes remonditud vagunit, mistõttu võib riigile kuuluvat ettevõtet halvemal juhul oodata kümnetesse miljonitesse eurodesse ulatuv kahjunõue.
Kui pärast veebruarikuus Harjumaal Kulnas toimunud veoki ja rongi kokkupõrget teatas kindlustusfirma, et veokit juhtinud joobes meest võib oodata ees pea miljonieurone kahjunõue, siis ilmselt ta sellest pääseb.
Kui veel äsja arvas Elron, et veebruari lõpus Harjumaal Kulnas viga saanud rongi remondiarve ei tule kuigi suur, siis nüüd on selgunud, et see küünib siiski mitme miljonini.
Fotogalerii Aegviidu lähistel toimunud reisi- ja kaubarongi kokkupõrkest kus said vigastada Eesti Raudtee kaubarongi juhid ja hukkus liikuma hakanud tühjas reisirongis olnud Elektriraudtee vedurijuht.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.