• 12.08.18, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rongiõnnetuse põhjustanud veokijuht võib pääseda miljoninõudest

Kui pärast veebruarikuus Harjumaal Kulnas toimunud veoki ja rongi kokkupõrget teatas kindlustusfirma, et veokit juhtinud joobes meest võib oodata ees pea miljonieurone kahjunõue, siis ilmselt ta sellest pääseb.
2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis.
  • 2014. aastal Raasikul toimunud rongiõnnetus, kus samuti veok rongi rammis.
  • Foto: Andras Kralla
„Oli oht, et rongiraam võib olla kõver. Meil ei ole küll ametlikku kinnitust, aga elame teadmises, et raam on sirge,“ ütles Elroni juht Olle Tischler Postimehele. Kui raamiga on kõik korras, siis on rongi taastamisel vähe tööd, sest katki läks üks aken ning rong vajab ka ülevärvimist.
Aimduse rongiremondi arvetest annab mõned päevad pärast Kulnat Kasemetsas toimunud õnnetus, kus raudteeülesõidule lähenenud džiip ei saanud pidama ja libises mööduvale rongile otsa.Pärast õnnetust tuli välja vahetada vaguni uksesüsteem ning teha kereremont. Need tööd läksid maksma 38 000 eurot.
Loe pikemalt Postimehest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele