Rootsi autonoomsete veokite tootja Einride plaanib palgata tööle esimese autonoomse veoki operaatori, kes alustaks nende kaugjuhtimist. Töötaja peab läbima 9-kuulise katseaja.
Schenker testis kaugjuhtivat veokit juba 2018. aasta lõpus.
Foto: Einride
Einride plaanib palgata oma Rootsi peakorterisse veokioperaatori, kelle ülesandeks on nii autonoomsete sõidukite liikumise järelevalve kui ka vajadusel tehniline järelevalve. Selles rollis näeb ettevõte ilmselgelt just kogenud veokijuhti, kes soovib saada esimeseks kaugjuhitava veoki juhiks.
Baltcapile kuuluv Nordic Ninja VC osales A-seeria investeeringutes Rootsi ettevõttesse Einride, mis kaasas isejuhtivate veokite arendamiseks ühtekokku 25 miljonit eurot.
Saksamaal A9 kiirteel Müncheni ja Nürnbergi vahel hakkavad tegema kolm reisi päevas Schenkeri mehitamata MAN veokid ning Lidl plaanib hakata Rootsis kasutama mehitamata elektriveokit T-pod.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.