• 02.03.22, 14:36

Alexela laiendab kohaliku autokütuse kättesaadavust

Alexela avas Harju maakonnas Viimsi keskuses biometaani tankimisvõimaluse, tegemist on ettevõtte kaheksanda taolise jaamaga. Rohegaasina (surubiometaan ehk bioCNG ehk CBM) tuntud kütus on valmistatud 100% Eestis kohalikest biolagunevatest toidujäätmetest ja loomasõnnikust.
Viimsis avatud surugaasitankla on Alexelal juba kaheksas omasugune.
  • Viimsis avatud surugaasitankla on Alexelal juba kaheksas omasugune.
  • Foto: Alexela
„Kestliku transpordi edendamine on meile alati Alexelas oluline olnud. Tänaste sündmuste valguses on siin Eestis kohapeal toodetud autokütuse olemasolu ja selle kättesaadavuse laiendamine omandamas keskkonnahoiu kõrval veelgi märgilisemat tähtsust,“ sõnas AS Alexela tegvjuht Aivo Adamson Viimsis avatud surugaasi tankimispunkti osas.

Seotud lood

Uudised
  • 07.02.22, 11:57
Alexela tarnis Baltikumi esimese partii bio-LNG transpordikütust
Alexela on esimene Eestis ja ka kogu Baltikumis, kes tarnis koduturule 100% süsinikneutraalset kütust ehk veeldatud biometaani (LBM) - kütust, mis on täna kõige jätkusuutlikum maanteetranspordis, aidates vähendada kasvuhoonegaase raskeveo logistikaahelas.
Uudised
  • 15.02.22, 11:46
Sõidukijuhtide hinnangul on kõige keskkonnasõbralikum tanklakett Alexela
Uuringufirma Kantar Emor värskest uuringust selgub, et ligi 40% sõidukijuhtidest hindavad Eesti tanklakettidest kõige keskkonnasõbralikumaks ja vastutustundlikumaks Alexelat.
Uudised
  • 28.01.22, 10:46
Kütusehinnad kasvavad: Poola langetab kütuse käibemaksu, Eestis on "maksurahu"
Sel nädalal tõstsid suuremad kütusemüüjad kütusehindu rekordtasemele ning hinnad võivad kasvada veelgi. Poola teatas kütuse käibemaksu alandamist pea kolm korda, Eesti ei saa aga midagi teha, sest meil kehtib "maksurahu."
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele