Tallink Grupp avaldas Soome Rauma Marine Constructions (RMC) laevatehases ehitusjärgus oleva süstiklaeva MyStar interjööri visuaalid. MyStari sisekujunduse teostab tuntud Soome sisearhitektuuribüroo dSign Vertti Kivi & Co.

- Tallinki uue laeva sisevaade.
- Foto: Tallink
“Meil on hea meel, et saame lõpuks jagada kõikide huvilistega meie kõige uuema süstiklaeva imelise interjööri pilte ja näidata meie 2019. aasta sügisest töös olnud strateegilise võtmeprojekti järgmisi saavutusi. Pärast sel suvel Soomes Raumal toimunud laeva ristseid ja veeskamist, oleme me jõudnud laevaehitusega põnevasse etappi, mil uudsed reisikontseptsioonid ja imelised laeva sisekujunduse elemendid hakkavad juba laeva pardal alade kaupa kuju võtma,” ütles Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.