Tallink Grupp avaldas Soome Rauma Marine Constructions (RMC) laevatehases ehitusjärgus oleva süstiklaeva MyStar interjööri visuaalid. MyStari sisekujunduse teostab tuntud Soome sisearhitektuuribüroo dSign Vertti Kivi & Co.

- Tallinki uue laeva sisevaade.
- Foto: Tallink
“Meil on hea meel, et saame lõpuks jagada kõikide huvilistega meie kõige uuema süstiklaeva imelise interjööri pilte ja näidata meie 2019. aasta sügisest töös olnud strateegilise võtmeprojekti järgmisi saavutusi. Pärast sel suvel Soomes Raumal toimunud laeva ristseid ja veeskamist, oleme me jõudnud laevaehitusega põnevasse etappi, mil uudsed reisikontseptsioonid ja imelised laeva sisekujunduse elemendid hakkavad juba laeva pardal alade kaupa kuju võtma,” ütles Tallink Grupi juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.