Laevanduse tulevikku ei päästa ei LNG, ega ka vesinik
Novembri alguses kirjutas Helsinkin Sanomat avastusest, mis tehti meteoroloogiainstituudi merejaamas Utö saarel: metaaninäit läks järsult üles, kui LNG-l töötavad laevad saarest möödusid. Gramm metaani soojendab aga kliimat 30 korda enam kui gramm süsinikdioksiidi. Kas LNG on ikka laevanduse tulevikukütus ja kui ei, siis mis see oleks?
DFDS suhtub LNGsse ja vesinikku kui tuleviku laevakütustesse väga skeptiliselt.
Autor: DFDS
DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar tunnistab, et LNG ei ole tema hinnangul sugugi nii loodussõbralik, kui seda näidata tahetakse. Kasvõi juba seetõttu, et täna kasutatav veeldatud maagaas on fossiilne ja selleks, et ta üldse „rohelise kütuse“ nimetuse alla satuks, on talle vaja segada vähemalt mingi protsent looduslikke gaase.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Logistikauudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.