• 30.11.21, 11:24

Laevanduse tulevikku ei päästa ei LNG, ega ka vesinik

Novembri alguses kirjutas Helsinkin Sanomat avastusest, mis tehti meteoroloogiainstituudi merejaamas Utö saarel: metaaninäit läks järsult üles, kui LNG-l töötavad laevad saarest möödusid. Gramm metaani soojendab aga kliimat 30 korda enam kui gramm süsinikdioksiidi. Kas LNG on ikka laevanduse tulevikukütus ja kui ei, siis mis see oleks?
DFDS suhtub LNGsse ja vesinikku kui tuleviku laevakütustesse väga skeptiliselt.
  • DFDS suhtub LNGsse ja vesinikku kui tuleviku laevakütustesse väga skeptiliselt.
  • Foto: DFDS
DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar tunnistab, et LNG ei ole tema hinnangul sugugi nii loodussõbralik, kui seda näidata tahetakse. Kasvõi juba seetõttu, et täna kasutatav veeldatud maagaas on fossiilne ja selleks, et ta üldse „rohelise kütuse“ nimetuse alla satuks, on talle vaja segada vähemalt mingi protsent looduslikke gaase.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele