• 30.11.21, 11:24

Laevanduse tulevikku ei päästa ei LNG, ega ka vesinik

Novembri alguses kirjutas Helsinkin Sanomat avastusest, mis tehti meteoroloogiainstituudi merejaamas Utö saarel: metaaninäit läks järsult üles, kui LNG-l töötavad laevad saarest möödusid. Gramm metaani soojendab aga kliimat 30 korda enam kui gramm süsinikdioksiidi. Kas LNG on ikka laevanduse tulevikukütus ja kui ei, siis mis see oleks?
DFDS suhtub LNGsse ja vesinikku kui tuleviku laevakütustesse väga skeptiliselt.
  • DFDS suhtub LNGsse ja vesinikku kui tuleviku laevakütustesse väga skeptiliselt.
  • Foto: DFDS
DFDS Eesti tegevjuht Peeter Ojasaar tunnistab, et LNG ei ole tema hinnangul sugugi nii loodussõbralik, kui seda näidata tahetakse. Kasvõi juba seetõttu, et täna kasutatav veeldatud maagaas on fossiilne ja selleks, et ta üldse „rohelise kütuse“ nimetuse alla satuks, on talle vaja segada vähemalt mingi protsent looduslikke gaase.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele